Reklama w social media – jak stworzyć skuteczną kampanię?
Reklama w social media to forma płatnej promocji prowadzona na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn czy YouTube.
Strategia SEO definiuje plan i pomysł działań pozycjonerskich dla danego serwisu internetowego. Nasze strategie opieramy na dogłębnym audycie SEO, który pozwala w pierwszej kolejności zdiagnozować wyzwania stojące przed rozwojem technicznym strony, dostępnością treści i zaawansowaniem linkowania.
Zwiększamy skuteczność Twojego pozycjonowania dzięki analizie i planowaniu. Przyjmujemy strategię pozycjonowania właściwą dla Twoich celów i etapu, na którym znajduje się pozycjonowana witryna.
Na skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google wpływa wiele czynników takich jak treści, linkowanie czy optymalizacja techniczna. Wyróżniamy również różnorodne cele SEO, do których możemy dochodzić na różne sposoby. Strategie SEO określają wyważenie tych składników, by jak najskuteczniej, jak najszybciej, i najefektywniej pod względem kosztowym pozycjonować Twoją stronę w Google.
Dowiedz się jak zaplanować skuteczną strategię pozycjonowania serwisu w wyszukiwarce Google. Przekonaj się, jaka strategia SEO będzie najlepsza dla Twojej firmy.
Skontaktuj się z nami!
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Co zyskasz dzięki przemyślanej strategii SEO?
1.
o bieżącej sytuacji oraz możliwych kierunkach rozwoju.
2.
działań obejmujący aspekty techniczne i contentowe.
3.
efektów i badania postępów pozycjonowania w kontekście celów i założeń początkowych.
4.
która działa na wyczucie i po omacku.
Zyskaj pewność dobrej inwestycji w pozycjonowanie. Działaj według przemyślanego planu i pozyskuj jeszcze więcej ruchu organicznego.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!
Rozwój technologii zmienił nawyki zakupowe – większość konsumentów przed podjęciem decyzji o zakupie najpierw korzysta z wyszukiwarki. SEO dla e-commerce, dzięki któremu Twoja witryna wyświetla się na konkretne zapytania wpisywane przez użytkowników, pozwala na sprawne dotarcie do możliwie największej grupy potencjalnych Klientów.
1.
Dbamy o to, by planować działania w oparciu o rzetelne rozpoznanie bieżącej sytuacji. Badamy i interpretujemy dane z narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, SemStorm). Uzyskane w ten sposób informacje przekładamy na plan działań i optymalizacji, który pomoże w dalszym procesie pozycjonowania.
2.
Chcesz skupić się na określonym rynku, wybranych produktach, określonej grupie Klientów, wyjątkowo konwertujących frazach czy konkretnym sezonie? Dostosujemy działania, by wszelkie wysiłki były kierowane na realizację tego celu.
3.
SEO w dużej mierze opiera się na optymalizacji witryny. Przygotowujemy przejrzyste instrukcje dla programistów dotyczące wdrożeń zmian optymalizacyjnych. Wychodzimy też dalej sugerując ścieżki rozwojowe dla Twojej witryny.
4.
Badamy strukturę linków Twojej strony, porządkujemy je i skupiamy się na pozyskaniu nowych wartościowych połączeń. Tworzymy własne zaplecza lub korzystamy z zewnętrznych serwisów kierując się jakością oraz posiadanym budżetem kampanii.
5.
Content to nie tylko opisy produktów na stronie internetowej, ale również opisy kategorii, wpisy blogowe, bazy wiedzy czy artykuły i publikacje zewnętrzne. Planujemy tematykę publikacji, określamy potrzebne frazy i sugerujemy publikację w określonych mediach w ramach przyjętego budżetu.
6.
Słowa kluczowe, czyli zapytania, które pozwolą wyszukać firmę, produkt czy usługę w wyszukiwarce Google. Na podstawie analizy dobieramy właściwą listę fraz, które będą miały swoje odbicie zarówno w budowie witryny, w tekstach oraz w linkach.
Podnosimy pozycję witryn w rankingu Google, wykorzystując analizę i planowanie działań pozycjonerskich. Chcesz wiedzieć, jak powinna wyglądać strategia SEO dla Twojej firmy?
Odezwij się do nas!
Ruch organiczny to fundament rozwoju wielu TOPowych firm. Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki!
Skontaktuj się z nami!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Zgłoś się po swoją strategię SEO.
Sprawdź nas!
Reklama w social media to forma płatnej promocji prowadzona na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn czy YouTube.
Kampania reklamowa to zintegrowany zespół działań marketingowych, których celem jest osiągnięcie celów marketingowych poprzez dotarcie do docelowej grupy odbiorców.
Marketing relacji to strategia marketingowa stawiająca klienta w centrum uwagi, dążąc do stworzenia głębokiej więzi między marką a konsumentem.