Strategia SEO

Strategia SEO definiuje plan i pomysł działań pozycjonerskich dla danego serwisu internetowego. Nasze strategie opieramy na dogłębnym audycie SEO, który pozwala w pierwszej kolejności zdiagnozować wyzwania stojące przed rozwojem technicznym strony, dostępnością treści i zaawansowaniem linkowania.

Zwiększamy skuteczność Twojego pozycjonowania dzięki analizie i planowaniu. Przyjmujemy strategię pozycjonowania właściwą dla Twoich celów i etapu, na którym znajduje się pozycjonowana witryna.

Na skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google wpływa wiele czynników takich jak treści, linkowanie czy optymalizacja techniczna. Wyróżniamy również różnorodne cele SEO, do których możemy dochodzić na różne sposoby. Strategie SEO określają wyważenie tych składników, by jak najskuteczniej, jak najszybciej, i najefektywniej pod względem kosztowym pozycjonować Twoją stronę w Google.

Dowiedz się jak zaplanować skuteczną strategię pozycjonowania serwisu w wyszukiwarce Google. Przekonaj się, jaka strategia SEO będzie najlepsza dla Twojej firmy.
Skontaktuj się z nami!

Kluczowe korzyści

Co zyskasz dzięki przemyślanej strategii SEO?

1.

Wiedzę

o bieżącej sytuacji oraz możliwych kierunkach rozwoju

2.

Zwarty plan

działań obejmujący aspekty techniczne i contentowe

3.

Możliwość monitorowania

efektów i badania postępów pozycjonowania w kontekście celów i założeń początkowych

4.

Przewagę nad konkurencją

która działa na wyczucie i po omacku

Zyskaj pewność dobrej inwestycji w pozycjonowanie. Działaj według przemyślanego planu i pozyskuj jeszcze więcej ruchu organicznego.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!

Rozwój technologii zmienił nawyki zakupowe – większość konsumentów przed podjęciem decyzji o zakupie najpierw korzysta z wyszukiwarki. SEO dla e-commerce, dzięki któremu Twoja witryna wyświetla się na konkretne zapytania wpisywane przez użytkowników, pozwala na sprawne dotarcie do możliwie największej grupy potencjalnych Klientów.

Jak opracować strategię pozycjonowania? Kładziemy nacisk na takie elementy, jak:

1.

Przeprowadzamy dogłębny audyt SEO

Dbamy o to, by planować działania w oparciu o rzetelne rozpoznanie bieżącej sytuacji. Badamy i interpretujemy dane z narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, SemStorm). Uzyskane w ten sposób informacje przekładamy na plan działań i optymalizacji, który pomoże w dalszym procesie pozycjonowania.

2.

Określamy priorytety i cele pozycjonowania

Chcesz skupić się na określonym rynku, wybranych produktach, określonej grupie Klientów, wyjątkowo konwertujących frazach czy konkretnym sezonie? Dostosujemy działania, by wszelkie wysiłki były kierowane na realizację tego celu.

3.

Planujemy optymalizację i rozwój technicznych aspektów witryny

SEO w dużej mierze opiera się na optymalizacji witryny. Przygotowujemy przejrzyste instrukcje dla programistów dotyczące wdrożeń zmian optymalizacyjnych. Wychodzimy też dalej sugerując ścieżki rozwojowe dla Twojej witryny.

4.

Przyjmujemy plan pozyskiwania linków

Badamy strukturę linków Twojej strony, porządkujemy je i skupiamy się na pozyskaniu nowych wartościowych połączeń. Tworzymy własne zaplecza lub korzystamy z zewnętrznych serwisów kierując się jakością oraz posiadanym budżetem kampanii.

5.

Rozwijamy plan rozwoju i optymalizacji treści

Content to nie tylko opisy produktów na stronie internetowej, ale również opisy kategorii, wpisy blogowe, bazy wiedzy czy artykuły i publikacje zewnętrzne. Planujemy tematykę publikacji, określamy potrzebne frazy i sugerujemy publikację w określonych mediach w ramach przyjętego budżetu.

6.

Dobieramy właściwe frazy w zależności od postawionych celów

Słowa kluczowe, czyli zapytania, które pozwolą wyszukać firmę, produkt czy usługę w wyszukiwarce Google. Na podstawie analizy dobieramy właściwą listę fraz, które będą miały swoje odbicie zarówno w budowie witryny, w tekstach oraz w linkach.

Podnosimy pozycję witryn w rankingu Google, wykorzystując analizę i planowanie działań pozycjonerskich. Chcesz wiedzieć, jak powinna wyglądać strategia SEO dla Twojej firmy?
Odezwij się do nas!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Ruch organiczny to fundament rozwoju wielu TOPowych firm. Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki!
Skontaktuj się z nami!

Polecają nas

Zgłoś się po swoją strategię SEO.
Sprawdź nas!

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.