Metody liczenia konwersji w Google Analytics 4
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
Wdrożenie marketing automation to często skomplikowany proces wymagający integracji wybranego systemu np. Edrone czy SALESmanago połączenia formularzy, baz danych czy panelu reklamowego. Mimo swojej złożoności procedura ta jest zwykle niemal bezobsługowa dla Klienta podejmującego decyzję o rozpoczęciu działań z zakresu automatyzacji marketingu.
Poprowadzimy Cię przez cały proces integracji oraz wesprzemy w kontaktach z programistami i działami obsługi poszczególnych systemów (Edrone, SALEsmanago i inne). Opracujemy plan wdrożenia usługi oparty na wstępnej analizie, a następnie płynnie przejdziemy do wdrożeń i rozwoju potencjału automatyzacji dbając zarówno o kreacje jak i aspekty techniczne.
Obsługa marketing automation po stronie agencji to znaczne ułatwienie dla Twojej firmy. Ogranicza konieczność zatrudnienia specjalisty oraz odciąża dział marketingu. Nasi eksperci posiadają niezbędną wiedzę popartą szkoleniami i certyfikatami gwarantującymi jakość obsługi i realizację celów.
Zintegruj swój system marketing automation z CRM oraz z reklamami na Facebooku, by zyskać pełniejszą kontrolę nad procesem sprzedaży.
Skontaktuj się z nami!
1.
z użytkownikiem w ramach ruchu, który i tak pozyskujesz.
2.
opartej na personalizacji odpowiadającej na działania kontaktu monitorowanego w ramach Twojej witryny.
3.
i tworzenia całych modeli komunikacji z Klientem na różnych etapach lejka zakupowego.
4.
kontaktów oraz możliwość integracji procesu marketingowego z handlowym przez połączenie z Twoim systemem CRM.
5.
dzięki bardzo precyzyjnemu remarketingowi i mechanizmom ratowania porzuconych koszyków.
Skorzystaj z eksperckiego doradztwa i obsługi systemów marketing automation dla Twojej firmy.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!
1. Integracja SALESmanago dla e-commerce lub firmy usługowej
2. Integracja Edrone dla e-commerce lub firmy usługowej
3. Integracja SALESmanago z CRM
4. Integracja Edrone z CRM
5. Integracja formularzy
6. Integracja bazy kontaktów (integracja bazy e-mail)
7. Integracja z FaceAds
1. Rozwój kreacji
2. Kampanie mailingowe i web-push
3. Zarządzanie bazami danych
4. Rozwój procesu pozyskiwania nowych kontaktów monitorowanych
5. Rozwój mechanizmów automatyzacji
a. personalizowany content strony
b. personalizowane wiadomości
c. personalizowane promocje
d. personalizowane cykle komunikacyjne
e. scoring i różnicowanie komunikacji w zależności od etapu lejka zakupowego
6. Zwiększenie współczynnika konwersji przez powiązanie z reklamą (remarketing)
7. Raportowanie efektów
Specjalizujemy się w obsłudze najpopularniejszych systemów marketing automation takich jak Hubspot SALESmanago czy Edrone. Na koszt prowadzenia tego typu kampanii składa się cena abonamentowa pakietu ustalana przez dostawcę, koszt obsługi bazy danych uzależniony od jej wielkości oraz koszty obsługowe obejmujące pracę specjalistów marketing automation, copywriterów i grafików.
Oddajemy do Twojej dyspozycji doświadczony dział marketingu dysponujący bogatą wiedzą oraz szerokimi kompetencjami.
Odezwij się do nas!
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Zintegruj swoje aktywności marketingowe w ramach systemu automatyzacji, dowiedz się ile możesz zyskać.
Zapytaj o Case Study ze swojej branży!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Dokładnie analizujemy, kompleksowo optymalizujemy i efektywnie realizujemy działania marketing automation dla e-commerce i nie tylko.
Sprawdź nas!
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj dalej, aby się tego dowiedzieć.
Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!