Metody liczenia konwersji w Google Analytics 4
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
E-mail marketing to zbiór bardzo popularnych i skutecznych działań, niemal każdy subskrybuje newsletter czy okazjonalnie otrzymuje wiadomość e-mail z ofertą specjalną w ramach mailingu prowadzonego przez sklep internetowy, w którym zdarzyło się zrobić zakupy.
Opracowujemy i wysyłamy cykliczne newslettery oraz dedykowane mailingi korzystając z uznanych clientów wysyłkowych takich jak np. Freshmail. Zwracamy szczególną uwagę na legalność oraz higienę baz mailowych i pełną zgodność prowadzonych działań z polskim prawem.
E-mail marketing na stałe wpisał się w krajobraz światowego marketingu. Prowadzony w sposób poprawny i ciągły stanowi skutecznie konwertujące źródło ruchu oraz pozwala marce budować relacje z Klientami. Oprócz cyklicznych newsletterów i specjalnych mailingów uzupełnieniem e-mail marketingu stają się kampanie web-push i SMS, które wprawdzie nie są przesyłane mailem, ale często opierają się na tych samych bazach użytkowników.
Posiadasz bazy e-mail i chciałbyś w końcu prowadzić stały newsletter?
Skontaktuj się z nami!
1.
baz kontaktów i relacji z Klientami.
2.
najskuteczniejszych produktów w postaci mailingów.
3.
pozwalające przyciągać powracających Klientów.
4.
prowadzona niewielkim kosztem z wykorzystaniem baz danych, które możesz budować i eksploatować całymi latami.
Przypominaj swoim Klientom o swojej ofercie dzięki skutecznym wysyłkom mailowym.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!
Mimo ciągłych zmian i nieustannego rozwoju kanałów komunikacji marketingowej e-mail nadal świetnie sobie radzi i jest nieodzownym elementem większości strategii i planów marketingowych.
Realizując kampanie e-mail marketingu szczególną uwagę zwracamy na:
1.
higiena baz mailingowych jest dla nas priorytetem, dlatego na bieżąco zajmujemy się nie tylko ich rozwojem ale również ich czyszczeniem.
2.
dostosowujemy styl tekstu i grafiki do Twojej wizji komunikacji wizualnej oraz do wyznaczonego nam celu.
3.
testujemy zarówno pod względem skuteczności marketingowej (np. open rate, CTR) jak i w celu uniknięcia filtrów antyspamowych.
4.
co miesiąc wysyłamy raport, gdzie znajdziesz szczegółowe podsumowanie naszych działań – informacje dotyczące ilości przeprowadzonych wysyłek oraz ich skuteczności.
Zwiększ przychody dzięki e-mail marketingowi. Przypominaj Swoim Klientom o najlepszych ofertach i buduj długotrwałe relacje.
Skontaktuj się z nami!
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Zacznij budować swoje bazy Klientów już dziś, skuteczna komunikacja emailowa będzie procentować przez długie miesiące. Zapytaj o swój plan na email marketing!
Skontaktuj się z nami!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Stawiamy na ciągłą i przemyślaną komunikację, ponieważ ten model działa u wielu naszych Klientów.
Sprawdź nas!
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj dalej, aby się tego dowiedzieć.
Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!