Metody liczenia konwersji w Google Analytics 4
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
Strategia Marketing Automation definiuje plan i pomysł działań związanych z integracją i wdrożeniem mechanizmów automatyzacji dla danej witryny lub grupy stron internetowych. Nasze strategie opieramy na wcześniejszym audycie oraz rozpoznaniu potencjału - w tym weryfikacji możliwości technicznych, wielkości baz danych czy poziomie ruchu. Po wstępnej diagnozie rozwijamy plan wdrożeń optymalizacji i rozwoju możliwości narzędzia.
Zwiększamy skuteczność sprzedaży i lead generation dzięki analizie, planowaniu i wdrażaniu zaawansowanych mechanizmów automatyzacji. Przyjmujemy strategię dla narzędzi, z których korzystasz, lub które chciałbyś przetestować. Naszą specjalnością jest strategia SALESmanago oraz strategia edrone, jednak na zlecenie opracujemy również plany rozwoju narzędzi innych dostawców.
Na wartościowe działania marketing automation wpływa wiele czynników takich jak poprawność integracji, technologia strony internetowej, wielkość i legalność posiadanych baz danych czy w końcu jakość prezentowanych kreacji i przyjęte mechanizmy automatyzacji. Wyróżniamy również różnorodne cele, do których możemy dochodzić na różne sposoby. Strategie Marketing Automation określają wzajemne relacje tych składników, by jak najskuteczniej, jak najszybciej i najefektywniej pod względem finansowym zyskiwać nowych Klientów, ratować porzucone koszyki czy też realizować inne założone cele.
Dowiedz się jak zaplanować skuteczną strategię marketing automation dla Twojej firmy.
Skontaktuj się z nami!
Co zyskasz dzięki przemyślanej strategii Marketing Automation?
1.
nowych użytkowników i rozwoju bazy.
2.
sprzedaży lub lead generation dzięki scoringowi, lead nurturing oraz mechanizmom ratowania porzuconych koszyków.
3.
obejmujący aspekty techniczne i contentowe.
4.
i badania postępów na podstawie celów i założeń początkowych.
Stwórz z nami swój plan rozwoju automatyzacji i zobacz ile możesz zyskać.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!
Interakcje z Klientami stają się coraz bardziej złożone, podobnie jak ścieżki zakupowe, po których się poruszają. Narzędzia automatyzacji marketingu takie jak SALESmanago czy Edrone integrują wiele kanałów, łącząc e-mail, SMS, kampanie reklamowe i content strony łącząc je w nowy sposób i tworząc dodatkową wartość.
Jak opracować strategię marketing automation? My robimy to w ten sposób:
1.
Badamy dotychczasowe wdrożenia lub sprawdzamy możliwości integracji w ramach serwisu Klienta. Weryfikujemy poprawność i legalność baz danych, mechanizmów ich rozwoju oraz samej oferty. Uzyskane w ten sposób informacje przekładamy na plan działań i optymalizacji, który pomoże w dalszym procesie rozwoju.
2.
Automatyzacja posiada szereg możliwych dróg rozwoju od koncentracji na pozyskaniu baz przez optymalizację przekazu po dodatkowe wdrożenia i dodawanie nowych funkcjonalności czy mechanizmów. Wybór i kolejność wdrożeń definiuje ewentualną dalszą współpracę oraz wybór narzęczia czy pakietu abonamentowego.
3.
jeśli wymaga tego bieżąca integracja lub kreacje.
4.
rozwoju bazy kontaktów.
5.
plan wysyłek i początkowe schematy automatyzacji.
6.
(cele i wskaźniki), które pozwolą na ewaluację prowadzonych działań.
Generujemy dodatkowe korzyści z baz które posiadasz oraz z ruchu, który i tak zdobywasz. Chcesz wiedzieć, jak powinna wyglądać strategia Marketing Automation dla Twojej firmy?
Odezwij się do nas!
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Automatyzacja nie jest dla każdego, jesteś ciekaw, czy to jest już ten właściwy moment?
Porozmawiajmy!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Zgłoś się po swoją strategię Marketing Automation.
Sprawdź nas!
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj dalej, aby się tego dowiedzieć.
Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!