Strategia Marketing Automation

Strategia Marketing Automation definiuje plan i pomysł działań związanych z integracją i wdrożeniem mechanizmów automatyzacji dla danej witryny lub grupy stron internetowych. Nasze strategie opieramy na wcześniejszym audycie oraz rozpoznaniu potencjału - w tym weryfikacji możliwości technicznych, wielkości baz danych czy poziomie ruchu. Po wstępnej diagnozie rozwijamy plan wdrożeń optymalizacji i rozwoju możliwości narzędzia.

Zwiększamy skuteczność sprzedaży i lead generation dzięki analizie, planowaniu i wdrażaniu zaawansowanych mechanizmów automatyzacji. Przyjmujemy strategię dla narzędzi, z których korzystasz, lub które chciałbyś przetestować. Naszą specjalnością jest strategia SALESmanago oraz strategia edrone, jednak na zlecenie opracujemy również plany rozwoju narzędzi innych dostawców.

Na wartościowe działania marketing automation wpływa wiele czynników takich jak poprawność integracji, technologia strony internetowej, wielkość i legalność posiadanych baz danych czy w końcu jakość prezentowanych kreacji i przyjęte mechanizmy automatyzacji. Wyróżniamy również różnorodne cele, do których możemy dochodzić na różne sposoby. Strategie Marketing Automation określają wzajemne relacje tych składników, by jak najskuteczniej, jak najszybciej i najefektywniej pod względem finansowym zyskiwać nowych Klientów, ratować porzucone koszyki czy też realizować inne założone cele.

Dowiedz się jak zaplanować skuteczną strategię marketing automation dla Twojej firmy.
Skontaktuj się z nami!

Kluczowe korzyści

Co zyskasz dzięki przemyślanej strategii Marketing Automation?

1.

Plan pozyskiwania

nowych użytkowników i rozwoju bazy

2.

Zwiększony współczynnik konwersji

sprzedaży lub lead generation dzięki scoringowi, lead nurturing oraz mechanizmom ratowania porzuconych koszyków

3.

Zwarty plan działań

obejmujący aspekty techniczne i contentowe

4.

Możliwość monitorowania efektów

i badania postępów na podstawie celów i założeń początkowych

 

Stwórz z nami swój plan rozwoju automatyzacji i zobacz ile możesz zyskać.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!

Interakcje z Klientami stają się coraz bardziej złożone, podobnie jak ścieżki zakupowe, po których się poruszają. Narzędzia automatyzacji marketingu takie jak SALESmanago czy Edrone integrują wiele kanałów, łącząc e-mail, SMS, kampanie reklamowe i content strony łącząc je w nowy sposób i tworząc dodatkową wartość.

Jak opracować strategię marketing automation? My robimy to w ten sposób:

1.

Przeprowadzamy audyt i rozpoznanie potrzeb

Badamy dotychczasowe wdrożenia lub sprawdzamy możliwości integracji w ramach serwisu Klienta. Weryfikujemy poprawność i legalność baz danych, mechanizmów ich rozwoju oraz samej oferty. Uzyskane w ten sposób informacje przekładamy na plan działań i optymalizacji, który pomoże w dalszym procesie rozwoju.

2.

Określamy priorytety i cele marketing automation

Automatyzacja posiada szereg możliwych dróg rozwoju od koncentracji na pozyskaniu baz przez optymalizację przekazu po dodatkowe wdrożenia i dodawanie nowych funkcjonalności czy mechanizmów. Wybór i kolejność wdrożeń definiuje ewentualną dalszą współpracę oraz wybór narzęczia czy pakietu abonamentowego.

3.

Planujemy poprawki i optymalizacje

jeśli wymaga tego bieżąca integracja lub kreacje

4.

Przyjmujemy plan

rozwoju bazy kontaktów

5.

Budujemy

plan wysyłek i początkowe schematy automatyzacji

6.

Definiujemy KPI

(cele i wskaźniki), które pozwolą na ewaluację prowadzonych działań

 

Generujemy dodatkowe korzyści z baz które posiadasz oraz z ruchu, który i tak zdobywasz. Chcesz wiedzieć, jak powinna wyglądać strategia Marketing Automation dla Twojej firmy?
Odezwij się do nas!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

PFIZER

Przedstawiciel branży farmaceutycznej

Automatyzacja nie jest dla każdego, jesteś ciekaw, czy to jest już ten właściwy moment?
Porozmawiajmy!

Polecają nas

Zgłoś się po swoją strategię Marketing Automation.
Sprawdź nas!

Wypełnij brief

Wypełnij brief’a i poznaj naszą ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.