4 powody, dla których warto wdrożyć Live Chat na swojej stronie
Zastanawiałeś się kiedyś jaką rolę odgrywa Live Chat na stronie? A może wciąż kierujesz się stereotypem, że jest to zbędna funkcjonalność? Przekonaj się, że jest wprost przeciwnie!
Prowadzimy warsztaty tematyczne z zakresu marketingu Internetowego, dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojego zespołu.
Przeszkolimy Twój zespół między innymi z: wdrożeń analitycznych, mediów społecznościowych, kampanii płatnych, marketing automation czy elementów strategii. Naszym atutem jest interdyscyplinarny zespół o bogatym doświadczeniu i kompetencjach. Zarówno formę, jak i tematykę warsztatów dostosowujemy do potrzeb, oczekiwań, a także poziomu wiedzy uczestników.
Przygotujemy szkolenie, warsztaty marketingowe dedykowane dla Twojego zespołu.
Skontaktuj się z nami!
FEB szkolenia marketingowe. Dlaczego warto?
1.
Czas szkolenia w 100% przeznaczamy na przekazanie aktualnej, konkretnej i praktycznej wiedzy oraz naukę nowych umiejętności.
2.
Stopień zaawansowania szkolenia lub warsztatów ustalamy na podstawie aktualnej wiedzy, kwalifikacji i umiejętności uczestników.
3.
Na szkoleniach łączymy tradycyjne formy przekazywania wiedzy z autorskimi ćwiczeniami. Po zakończeniu kursu możesz przeprowadzić ewaluację wiedzy i umiejętności każdego ze swoich specjalistów, którzy brali udział w zajęciach.
4.
Podczas szkolenia działacie wspólnie, a każdy z Was może wymieniać swoje opinie, poglądy i doświadczenia z pozostałymi członkami grupy. Wszystkie problemy rozwiązujemy razem, odnajdując najlepsze rozwiązania.
5.
Przez cały czas trwania szkolenia możecie liczyć na merytoryczne wsparcie prowadzącego. Każdy z Was po zakończeniu szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne, z jakich korzystaliśmy podczas zajęć.
6.
W zależności od potrzeb Wasze szkolenie może trwać kilka godzin lub… dni.
Zorganizujemy warsztaty marketingowe dostosowane do aktualnych potrzeb Twojego zespołu.
Sprawdź nas!
Szkolimy specjalistów. Koncentrujemy się na zagadnieniach i problematyce, które najbardziej interesują Twój zespół. Prowadzimy zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, na których każdy z uczestników utrwala zdobytą wiedzę.
Doradzamy firmom i instytucjom. Analizujemy otoczenie biznesowe oraz dotychczasową komunikację, a wnioski wykorzystujemy do opracowania praktycznych wskazówek gotowych do wdrożenia od zaraz.
Na podstawie szczegółowej analizy potrzeb i oczekiwań Twojego zespołu, przygotujemy spersonalizowaną wstępną ofertę szkolenia lub warsztatów z marketingu. Obejmuje ona podstawowe założenia zajęć, propozycję konspektu z podziałem na poszczególne zagadnienia oraz przybliżony czas realizacji każdego z planowanych modułów. Co więcej, przedstawimy trenera, który będzie pracował z Twoim zespołem. Każdy element wstępnej oferty skonsultujemy z Tobą, a w razie potrzeby, zmodyfikujemy go. Finalna agenda to rezultat naszej współpracy.
Chcesz wiedzieć więcej o naszych szkoleniach marketingowych?
Zostaw kontakt do siebie!
“ Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami. "
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
Zastanawiałeś się kiedyś jaką rolę odgrywa Live Chat na stronie? A może wciąż kierujesz się stereotypem, że jest to zbędna funkcjonalność? Przekonaj się, że jest wprost przeciwnie!
Czy da się przedstawić esencję marki poprzez krótkie hasło, a nawet dwa słowa? Dowiedz się czym jest claim!
Zastanawiasz się nad założeniem fanpage’a na Facebooku, ale nie do końca wiesz, jak? Pozwól, że wyjaśnię Ci wszystko krok po kroku.