Przekierowanie 301 czy 302? Poznaj różnice i zastosowania!
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaka jest różnica między przekierowaniem 301 a 302? Które z nich lepiej wpływa na pozycjonowanie Twojej strony?
Jesteśmy Twoim zaufanym partnerem w świecie marketingu internetowego. Prowadzimy dedykowane szkolenia z marketingu, gdzie łączymy nasze doświadczenie jako agencji interaktywnej z Twoją specjalistyczną wiedzą i znajomością specyfiki branży, w jakiej działasz.
Prowadzimy warsztaty tematyczne z zakresu marketingu Internetowego, dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojego zespołu.
Przeszkolimy Twój zespół między innymi z: wdrożeń analitycznych, mediów społecznościowych, kampanii płatnych, marketing automation czy elementów strategii. Naszym atutem jest interdyscyplinarny zespół o bogatym doświadczeniu i kompetencjach. Zarówno formę, jak i tematykę warsztatów dostosowujemy do potrzeb, oczekiwań, a także poziomu wiedzy uczestników.
Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.
Przygotujemy szkolenie, warsztaty marketingowe dedykowane dla Twojego zespołu.
Skontaktuj się z nami!
FEB szkolenia marketingowe. Dlaczego warto?
1.
Czas szkolenia w 100% przeznaczamy na przekazanie aktualnej, konkretnej i praktycznej wiedzy oraz naukę nowych umiejętności.
2.
Stopień zaawansowania szkolenia lub warsztatów ustalamy na podstawie aktualnej wiedzy, kwalifikacji i umiejętności uczestników.
3.
Na szkoleniach łączymy tradycyjne formy przekazywania wiedzy z autorskimi ćwiczeniami. Po zakończeniu kursu możesz przeprowadzić ewaluację wiedzy i umiejętności każdego ze swoich specjalistów, którzy brali udział w zajęciach.
4.
Podczas szkolenia działacie wspólnie, a każdy z Was może wymieniać swoje opinie, poglądy i doświadczenia z pozostałymi członkami grupy. Wszystkie problemy rozwiązujemy razem, odnajdując najlepsze rozwiązania.
5.
Przez cały czas trwania szkolenia możecie liczyć na merytoryczne wsparcie prowadzącego. Każdy z Was po zakończeniu szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne, z jakich korzystaliśmy podczas zajęć.
6.
W zależności od potrzeb Wasze szkolenie może trwać kilka godzin lub… dni.
Zorganizujemy warsztaty marketingowe dostosowane do aktualnych potrzeb Twojego zespołu.
Sprawdź nas!
Szkolimy specjalistów. Koncentrujemy się na zagadnieniach i problematyce, które najbardziej interesują Twój zespół. Prowadzimy zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, na których każdy z uczestników utrwala zdobytą wiedzę.
Doradzamy firmom i instytucjom. Analizujemy otoczenie biznesowe oraz dotychczasową komunikację, a wnioski wykorzystujemy do opracowania praktycznych wskazówek gotowych do wdrożenia od zaraz.
Na podstawie szczegółowej analizy potrzeb i oczekiwań Twojego zespołu, przygotujemy spersonalizowaną wstępną ofertę szkolenia lub warsztatów z marketingu. Obejmuje ona podstawowe założenia zajęć, propozycję konspektu z podziałem na poszczególne zagadnienia oraz przybliżony czas realizacji każdego z planowanych modułów. Co więcej, przedstawimy trenera, który będzie pracował z Twoim zespołem. Każdy element wstępnej oferty skonsultujemy z Tobą, a w razie potrzeby, zmodyfikujemy go. Finalna agenda to rezultat naszej współpracy.
Chcesz wiedzieć więcej o naszych szkoleniach marketingowych?
Zostaw kontakt do siebie!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Zaproponowane przez FEB działania pozwoliły na znaczącą poprawę efektywności kampanii Google Ads, co dało podstawy do stopniowego podnoszenia budżetu reklamowego i rozwoju sprzedaży w e-commerce.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaka jest różnica między przekierowaniem 301 a 302? Które z nich lepiej wpływa na pozycjonowanie Twojej strony?
Dowiedz się, jak przeprowadzić analizę SWOT sklepu internetowego i zidentyfikować mocne strony, szanse, zagrożenia oraz obszary do poprawy dla Twojego biznesu online.
Wraz z rozwojem branży marketingu internetowego, pojawia się coraz więcej narzędzi wspierających budowanie widoczności w wyszukiwarkach.