Agencja social media - profesjonalne zarządzanie profilem firmowym
W Fabryce e-biznesu wiemy, że prowadzenie social media musi opierać się na odpowiedniej komunikacji i strategii, które w połączeniu doprowadzą Klienta do osiągnięcia założonych celów biznesowych. Promujemy marki, budujemy ich wizerunek w sieci i w sposób maksymalnie atrakcyjny prezentujemy jej atuty, zwłaszcza w kontekście sprzedawanych produktów lub oferowanych usług.
Obsługa social media w Fabryce e-biznesu
Stawiamy na unikalne partnerstwo, odbiegając od typowej roli agencji social media. Nasz zespół nie tylko tworzy angażujące i atrakcyjne treści, ale także dostarcza ekspertyzy w zakresie strategii mediów społecznościowych. Angażujemy się w szczegółową analizę i ocenę dotychczasowych działań naszych Klientów, a także zapewniamy szkolenia dla ich wewnętrznych zespołów, przede wszystkim po to, aby wzmocnić ich umiejętności w dziedzinie social media.
FEB to zespół, który efektywnie zarządza obecnością firm w mediach społecznościowych, nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej. Dzięki naszym działaniom, wielu Klientów cieszy się skuteczną koordynacją w mediach społecznościowych na różnorodnych rynkach. Dzięki doświadczeniu przy prowadzeniu mediów społecznościowych na rynki zagraniczne, umożliwiamy dotarcie do konsumentów na całym globie, tworząc uniwersalne i zlokalizowane kampanie.
Jako agencja marketingowa z międzynarodowym zasięgiem, specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii social media dla klientów zagranicznych. Dostosowujemy nasze strategie do unikalnych potrzeb każdego rynku, tworząc kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale też realnie przekładają się na wzrost zainteresowania marką i jej produktami na całym świecie.
Spełniamy realne potrzeby biznesowe marki w social media
Opracowujemy i realizujemy strategie marketingowe skoncentrowane na działaniach w mediach społecznościowych, które realizują założone cele biznesowe. Prowadzimy w sposób skoordynowany kampanie reklamowe, wykorzystując w tym celu najskuteczniejsze kanały komunikacji, m.in.: Facebook, Instagram, LinkedIn, czy YouTube.
Social media marketing
Dlaczego warto zainwestować w marketing w mediach społecznościowych? Prowadzenie social media może przynieść wiele korzyści dla Twojej marki, wśród nich m. in.:
- dotarcie do szerokiej grupy odbiorców - wielu konsumentów podejmuje decyzję zakupową podczas rutynowej kontroli swoich kanałów społecznościowych. Dobrze zoptymalizowana kampania w social mediach dotrze do tych osób, które mogą zostać nowymi klientami Twojej marki,
- budowanie trwałej relacji z klientami - social media marketing to nie tylko kampanie, tu liczy się również interakcja, zaufanie i podtrzymywanie kontaktu z tą grupą odbiorców, która zaufała już danej marce. Tworzymy angażujące posty, konkursy i zachęcamy do aktywnego śledzenia profilu. W zależności od branży, sposób komunikacji z klientem będzie różny, jednak cel ten sam - podtrzymanie dobrej relacji z klientem,
- zaznaczenie obecności marki w mediach społecznościowych - kreatywne grafiki, angażujące posty, interakcja z użytkownikami, promocja usług i produktów…to wszystko możesz osiągnąć dzięki inwestycji w social media marketing! Dobry profil biznesowy w najpopularniejszych kanałach social media to absolutne must have!