Jak zwiększyć zaangażowanie Twoich subskrybentów i podnieść CTR?
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Budujemy profesjonalne profile firm, zarówno w oczach ich klientów, jak i w środowisku B2B, publikując statusy i udostępniając treści zgodne z kierunkami ich działalności. Takie działania mają na celu wypracowanie biznesowego wizerunku firm, który wpływa na ich reputację.
Prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn przez profesjonalistów to kierowanie kontem przy uwzględnieniu zoptymalizowanej strategii i monitorowanie efektów podejmowanych w jego ramach działań.
Strategia, na której opieramy swoje praktyki, wyznacza jasne cele i główne założenia działalności na profilu oraz wskazuje na oczekiwania względem prowadzonych działań.
Chcesz wiedzieć czego możesz od nas oczekiwać w ramach prowadzenia profilu na LinkedIn?
Porozmawiajmy!
Jakie są zalety z prowadzenia profilu na LinkedIn przez specjalistów?
1.
profesjonalny, biznesowy wizerunek.
2.
komunikację opartą na wysokiej kulturze osobistej.
3.
działania w kierunku grup docelowych.
4.
dostępne narzędzia i techniki w celu promowania profilu.
5.
kontakty i rozszerzają sieci powiązań między specjalistami w branży.
6.
kampanie reklamowe LinkedIn generujące konwersje.
LinkedIn jest bazą narzędzi komunikacyjnych, rekrutacyjnych i sprzedażowych. Wykorzystujemy dostępne rozwiązania - zarówno płatne, jak i organiczne - skupiając użytkowników wokół kontaktów zawodowych, poszukując partnerów, kontrahentów i kompetentnych pracowników.
Działania w ramach profilu na LinkedIn koncentrują się również na wyeksponowaniu unikatowych rozwiązań produktowych i procesowych oraz wzmacnianiu relacji B2B.
Komunikacja na profilu w serwisie LinkedIn wzmacnia działania nie tylko sprzedażowe czy rekrutacyjne, ale też wizerunkowe. Docierając do sprecyzowanego targetu wpływamy na świadomość marki u odbiorców, koncentrując wokół niej coraz więcej zwolenników.
Wspomagamy również pozycjonowanie eksperckie poprzez angażowanie wybranych osób do wspierania kluczowych przekazów firmy na ich własnych profilach.
W ramach naszej działalności prowadzimy również kampanie reklamowe LinkedIn. Płatna reklama na LinkedIn pozwala dotrzeć do jeszcze większego grona odbiorców i budować sieci użytkowników, co zwiększa zasięg w obrębie strony firmowej.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Zaufaj temu, co sprawdzone. Postaw na potwierdzone kompetencje i lata doświadczenia w branży.
Odezwij się do nas!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
Kamil Krupa
Prezes zarządu
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Małgorzata Stypczyńska
Business Development Manager
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Rafał Szklarz
Właściciel
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Filip Babalski
Wytwórnia Makaronu BIO
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Łukasz Grzankowski
Dyrektor ds. marketingu i e-commerce
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Marcin Szaszkiewicz
Performance Marketing Manager
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Dariusz Niewiadomski
Online Marketing Manager
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
Jakub Mokrzycki
Współwłaściciel marki Acus Med
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Piotr Bogusz
Dyrektor wydawniczy, Nowa Era
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
Piotr Dmowski
Właściciel marki Scandinavian baby
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Mateusz Wagner
Właściciel marki Fripers
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Paulina Fugas
Właścicielka marki Fugart
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Karolina Romik
E-commerce manager
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Mirosław Baran
Prezes zarządu
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Krystian Graczyk
E-commerce Manager
Wciąż nie wiesz, czy warto inwestować w takie działania marketingowe?
A może zastanawia Cię ile kosztuje reklama na LinkedIn?
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania odpowiedzi na te i inne pytania.
Pozwól poprowadzić swój profil LinkedIn profesjonalistom i czerp z tego korzyści!
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Stworzenie idealnie zoptymalizowanej treści SEO, która przyciąga ruch organiczny, to nie lada wyzwanie. Jeżeli zauważasz, że Twoja strona nie przyciąga oczekiwanego ruchu, mimo wszystkich wysiłków, możliwe, że napotykasz na poniższe problemy.
Odkryj kluczowe kroki do efektywnego pozycjonowania PrestaShop i zwiększ widoczność oraz ruch na swoim sklepie internetowym!
Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę
Wypełnij briefZostaw wiadomość, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin
Dzięki Tobie nasz dzień jest piękniejszy!
Uwielbiamy rozmawiać i pokonywać wyzwania.
Odezwiemy się w ciągu 24 godzin. Dobrego dnia.