Jak zwiększyć zaangażowanie Twoich subskrybentów i podnieść CTR?
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Tworzymy strategie komunikacji w social media, dostosowane do konkretnych branż i specyfikacji biznesu.
Spójna z pozostałymi działaniami promocyjnymi, profesjonalna strategia social media pozwala na optymalizację ogółu podejmowanych elementów marketingowych.
Budujemy wizję przyszłości, opierając ją na planie długoterminowych działań w obszarze komunikacji marketingowej.
Nie masz pomysłu jak prowadzić swoje media społecznościowe?
Chcesz, aby działalność na serwisach społecznościowych przynosiła więcej korzysci?
Powierz nam zaplanowanie strategii social media i ciesz się zoptymalizowanymi wynikami!
Napisz do nas!
Jakie realne korzyści przynosi?
1.
kierunek rozwoju.
2.
planowanie działań.
3.
wyciągnąć maksimum z wykorzystywanych narzędzi.
4.
relacje między wykorzystywanymi kanałami komunikacji.
5.
przezwyciężanie barier w komunikacji.
6.
działania wokół kluczowego przekazu marki.
Dobra strategia charakteryzuje się dokładnym spersonalizowaniem działań dla konkretnej firmy. W celu ich najlepszego dopasowania, rekomenduje się przeprowadzenie audytu, który zwróci uwagę na skuteczność podejmowanych dotychczas kroków.
Strategia social media powstaje na bazie wniosków z analiz w obrębie kilku obszarów, takich jak: analiza sytuacji przedsiębiorstwa i jego dotychczasowych działań marketingowych, analiza szans i zagrożeń w obrębie komunikacji marketingowej, analiza konkurencji, czy analiza grupy docelowej odbiorców przekazów.
Dla większości laików i osób raczkujących w dziedzinie marketingu, główne cele działań w zakresie social media to zwiększenie liczby fanów i reakcji pod publikowanymi treściami. Wypracowanie subiektywnie dobrych wyników w tych dwóch kwestiach jest dla nich równoznaczne z osiągnięciem swego rodzaju sukcesu.
Jako specjaliści wiemy jednak, że to tylko jeden z elementów łańcucha, który wpływa na wzrost świadomości marki.
Elementy, jakie może zakładać strategia działań na social media, to:
1.
poprzez udostępnianie charakterystycznych, ciekawych i wartościowych treści.
2.
dzięki publikacji interesujących treści oraz prowadzeniu kampanii reklamowych.
3.
na stronie internetowej.
4.
poprzez budowanie zaufania i promowanie oferowanych produktów lub usług.
5.
(działanie w kierunku zwiekszenia interakcji z firmą).
6.
poprzez płatne i bezpłatne działania promocyjne produktów i usług.
7.
konsumenckiej względem firmy.
8.
którymi stają się zadowoleni klienci i odbiorcy treści na social media.
Budując strategię dla mediów społecznościowych mamy na uwadze, iż musi być ona spójna z innymi kanałami marketingu oraz promocji i stanowić integralny element całej strategii marketingowej.
Brak integralności elementów działalności marketingowej i PRowej może nie tylko nie przynieść oczekiwanych efektów, ale także niekorzystnie wpłynąć na wizerunek przedsiębiorstwa czy organizacji.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Zastanawiasz się na czym polega budowanie strategii dla mediów społecznościowych i jakie korzyści może przynieść?
Porozmawiajmy.
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
Kamil Krupa
Prezes zarządu
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Małgorzata Stypczyńska
Business Development Manager
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Rafał Szklarz
Właściciel
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Filip Babalski
Wytwórnia Makaronu BIO
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Łukasz Grzankowski
Dyrektor ds. marketingu i e-commerce
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Marcin Szaszkiewicz
Performance Marketing Manager
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Dariusz Niewiadomski
Online Marketing Manager
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
Jakub Mokrzycki
Współwłaściciel marki Acus Med
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Piotr Bogusz
Dyrektor wydawniczy, Nowa Era
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
Piotr Dmowski
Właściciel marki Scandinavian baby
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Mateusz Wagner
Właściciel marki Fripers
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Paulina Fugas
Właścicielka marki Fugart
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Karolina Romik
E-commerce manager
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Mirosław Baran
Prezes zarządu
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Krystian Graczyk
E-commerce Manager
Sprawdziło nas już wielu - sprawdź i Ty!
Poznaj 9 sposobów, które pomogą Ci podnieść współczynnik kliknięć.
Stworzenie idealnie zoptymalizowanej treści SEO, która przyciąga ruch organiczny, to nie lada wyzwanie. Jeżeli zauważasz, że Twoja strona nie przyciąga oczekiwanego ruchu, mimo wszystkich wysiłków, możliwe, że napotykasz na poniższe problemy.
Odkryj kluczowe kroki do efektywnego pozycjonowania PrestaShop i zwiększ widoczność oraz ruch na swoim sklepie internetowym!
Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę
Wypełnij briefZostaw wiadomość, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin
Dzięki Tobie nasz dzień jest piękniejszy!
Uwielbiamy rozmawiać i pokonywać wyzwania.
Odezwiemy się w ciągu 24 godzin. Dobrego dnia.