Frameworki copywritingu, które zwiększają konwersję
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Połączone siły content designerów, grafików oraz specjalistów SEM budują mocne kampanie zoptymalizowane na cel!
Czy w kilku słowach da się zamknąć nasze działania w zakresie kampanii Social Ads? Tak, są to: odpowiednie dostosowanie targetu, kreacje spełniające standardy medium, a przy tym odpowiadające na preferencje odbiorców, cele kampanii dostosowane do oczekiwań Klienta, optymalizacja budżetu minimalizująca koszty prowadzenia kampanii.
Poznaj siłę kampanii reklamowych na social media.
Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
Zastanawiasz się pewnie, czy budowanie sprzedaży i zasięgów reklamowych to jedyne, co mogą przynieść kampanie Social Ads. Dzięki szerokiej gamie celów marketingowych, którą oferuje menedżer reklam - narzędzie wykorzystywane do tworzenia reklam i zarządzania nimi - możesz osiągnąć znacznie więcej korzyści.
Zaletami dobrze poprowadzonej kampanii Social Ads są:
1.
zasięgów publikowanych treści.
2.
rozpoznawalności marki.
3.
większej ilości fanów i obserwatorów.
4.
większej aktywności na kanałach social media.
5.
ruchu na witrynie docelowej (stronie firmowej, sklepie internetowym, aplikacji).
6.
interakcji między odbiorcą a marką.
7.
sprzedaży z kanałów social media.
8.
konwersji.
9.
ruchu offline w placówkach firmy.
Do każdego serwisu społecznościowego przypisane są konkretne kategorie, w ramach których wyodrębnione są poszczególne cele kampanii, jakie możemy wdrożyć.
Panele reklamowe Facebook oraz Instagram oferują zestaw kilkunastu celów w 3 kategoriach, które skupiają się przede wszystkim na sprzedaży produktów i usług oraz budowaniu zasięgu i zaangażowania.
Są nimi:
Świadomość:
1. Rozpoznawalność marki
2. Zasięg
Działania:
3. Ruch
4. Aktywność
5. Instalacje aplikacji
6. Wyświetlenia filmu
7. Pozyskiwanie kontaktów
8. Wiadomości
Konwersja:
9. Konwersje
10. Sprzedaż z katalogu
11. Ruch w firmie
LinkedIn, jako największa sieć społeczności biznesowej, skupia się na kampaniach reklamowych budujących sieć kontaktów biznesowych i promocji aktywności w obszarze B2B.
Oferuje nieco mniej celów niż Facebook i Instagram, jednak zgrupowanych bardzo podobnie:
Świadomość:
1. Świadomość marki
Zainteresowanie:
2. Odwiedziny witryny
3. Interakcje
4. Wyświetlenia wideo
Konwersje:
5. Generowanie potencjalnych klientów
6. Konwersje witryny
7. Kandydaci na ofertę pracy
Proponowane cele pozwalają na dostosowanie działań pod aktualne potrzeby Twojej firmy.
Planujesz wesprzeć działania swojej marki kampaniami reklamowymi? A może już działasz w tym kierunku, jednak aktywne kampanie nie przynoszą oczekiwanych efektów?
Powierz je profesjonalistom. Skontaktuj się z nami!
Jak pracujemy?
1.
weryfikujemy Twoją dotychczasową działalność na tle konkurencji i sprawdzamy ile brakuje Ci do osiągnięcia założonego celu biznesowego.
2.
skanujemy działania Twoich rywali w branży, poznając kierunki, w których zmierzają, oraz najnowsze trendy.
3.
tworzymy target odbiorców Twojej marki, co pozwala na skonkretyzowanie działań i kreacji.
4.
właściwy content i przyciągający oko design treści to klucz do przyciągnięcia uwagi Twoich odbiorców.
5.
na bieżąco monitorujemy publikowane treści oraz budżet reklamowy, a także wdrażamy rozwiązania, które usprawniają działanie kampanii oraz zwiększają jej wyniki.
6.
w szczegółowych raportach przedstawiamy osiągnięte wyniki, uwzględniając rekomendacje dla kolejnych działań optymalizacyjnych i wdrożeniowych w obrębie kampanii.
Interesuje Cię skuteczna kampania reklamowa na Facebooku? Nie wiesz jak dobrać cele reklamowe na Instagramie? Potrzebna Ci optymalizacja kampanii reklamowej na LinkedIn?
Skontaktuj się z nami!
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Wykorzystaj potencjał mediów społecznościowych i umacniaj świadomość swojej marki w świadomości kluczowych Klientów.
Wypełnij formularz, a wrócimy do Ciebie z gotową propozycją kampanii Social Ads!
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Łukasz Grzankowski
Dyrektor ds. marketingu i e-commerce
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Marcin Szaszkiewicz
Performance Marketing Manager
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Dariusz Niewiadomski
Online Marketing Manager
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
Jakub Mokrzycki
Współwłaściciel marki Acus Med
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Piotr Bogusz
Dyrektor wydawniczy, Nowa Era
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
Piotr Dmowski
Właściciel marki Scandinavian baby
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Mateusz Wagner
Właściciel marki Fripers
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Paulina Fugas
Właścicielka marki Fugart
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Karolina Romik
E-commerce manager
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
Mirosław Baran
Prezes zarządu
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Krystian Graczyk
E-commerce Manager
Zastanawiasz się jak zwiększyć zasięgi publikowanych przez siebie treści na kanałach social media?
Porozmawiajmy!
Chcesz pisać teksty, które są nie tylko poprawne, ale przede wszystkim sprzedają? Pomogą Ci w tym skuteczne frameworki!
Jak wyrażona opinia klienta wpływa na SEO Twojej witryny?
Zastanawiasz się, czy planowane przez Ciebie działania marketingowe przyniosą zakładane efekty? Skupmy się na kontroli budżetu marketingowego.
Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę
Wypełnij briefZostaw wiadomość, odezwiemy się do Ciebie w ciągu 24 godzin
Dzięki Tobie nasz dzień jest piękniejszy!
Uwielbiamy rozmawiać i pokonywać wyzwania.
Odezwiemy się w ciągu 24 godzin. Dobrego dnia.