Metody liczenia konwersji w Google Analytics 4
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
Analizujemy i weryfikujemy Twoje działania w zakresie marketing automation, sprawdzamy poprawność wdrożeń Edrone lub SALESmanago oraz weryfikujemy skuteczność kampanii by móc zaproponować usprawnienia i zwiększyć efektywność tych narzędzi.
Analizujemy wszystkie elementy kampanii marketing automation od integracji, przez bazy danych, kreacje i reguły automatyzacji wskazując konkretne błędy i poszukując obszarów o największym potencjalne do dalszego rozwoju.
Priorytetem audytu marketing automation jest analiza integracji pod kątem właściwego zbierania danych oraz zgodności z RODO. Analizy Edrone oraz audyty SALESmanago wymagają również gruntownego zbadania ustawionych reguł automatyzacji oraz wdrożonych kreacji. Oba narzędzia doskonale sprawują się w celu ratowania porzuconych koszyków e-commerce oraz jako rozwiązanie służące generowaniu leadów dla firm usługowych.
Korzystasz z marketing automation, ale nie jesteś pewien czy narzędzie działa wystarczająco wydajnie? Skontaktuj się z nami i zamów audyt!
Skuteczna automatyzacja nie jest wyłącznie synonimem e-mail marketingu, wykorzystuje i łączy wiele kanałów marketingowych często generując dodatkową wartość z już posiadanego ruchu. Warunkiem skuteczności automatyzacji jest jednak znaczna liczba użytkowników przyciąganych na zintegrowane serwisy lub posiadanie znacznych baz mailowych.
Co możesz zrobić, by poprawić efektywność marketing automation?
Zamów audyt!
1.
lub jakie są nieprawidłowości.
2.
automatyzacje zostały wdrożone, a jakie powinny być rozwijane.
3.
jest wielkość i kondycja baz danych.
4.
mechanizmy pozyskiwania kontaktów monitorowanych i rozwoju baz danych są zgodne z RODO.
1.
lub jakie są nieprawidłowości.
2.
automatyzacje zostały wdrożone, a jakie powinny być rozwijane.
3.
jest wielkość i kondycja baz danych.
4.
mechanizmy pozyskiwania kontaktów monitorowanych i rozwoju baz danych są zgodne z RODO.
Marketing automation jest najlepszym rozwiązaniem dla marek, które dysponują dużymi bazami adresów e-mail i znacznym ruchem na stronie internetowej.
Punktem wyjścia dla naszej analizy jest zbadanie obu tych elementów oraz spojrzenie na stronę pod względem technicznym w celu potwierdzenia możliwości integracji.
Dokument, jaki od nas otrzymujesz w zależności, czy analizujemy stan wdrożenia, czy przygotowujemy rozeznania poprzedzające integrację zawiera opis stanu obecnego oraz sugestie dotyczące wdrożeń i rozwoju, które zostaną wzięte pod uwagę w momencie konstruowania strategii marketing automation.
Współpraca nie musi kończyć się na przygotowaniu audytu. Nasi specjaliści przeprowadzą Cię przez proces wdrożeń i optymalizacji, mogą również opracować dla Ciebie strategię rozwoju marketing automation lub wziąć pod swoje skrzydła całościową obsługę narzędzia.
Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.
Dołącz do firm, które wykorzystują marketing automation, by rosnąć i sprzedawać!
Sprawdź!
Od początku współpracy z FEB czuliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Ich merytoryczne i fachowe podejście przyniosło nam znakomite rezultaty. Czujemy się po prostu dobrze obsługiwani jako klienci.
FEB dba o właściwe wydawanie budżetu, nie przepala powierzonych im środków, ale jednocześnie realizuje obiecane wyniki. Profesjonalizm, zaangażowanie i chęć pomocy czynią ich godnym polecenia partnerem biznesowym.
Dzięki konkretnemu planowi działania udało się wypracować rekordowo wysokie pozycje witryny w wynikach Google. Kampania produktowa w Google Ads również przebiegła modelowo. Podejście specjalistów odpowiedzialnych za wdrożenie i prowadzenie kampanii jest kompleksowe i profesjonalne.
Bardzo polecam FEB do współpracy w zakresie obsługi sklepu internetowego. Strategiczne podejście do osiągania celów, elastyczny dobór narzędzi oraz fachowa pomoc koordynatora kampanii czynią tę agencję wyjątkową.
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Chcesz wiedzieć wszystko o kampaniach marketing automation, które zlecasz?
Zamów audyt!
Odkryj nową funkcję GA4: zmienioną metodę liczenia konwersji. Dowiedz się, jak wpłynie na Twoje raporty i kiedy jej używać.
AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj dalej, aby się tego dowiedzieć.
Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!