Czynniki wpływające na konwersje e-commerce z Google organic
Pozycje kluczowych fraz rosną, ruch organiczny Google również. Mimo to nadal nie notujesz sprzedaży w sklepie internetowym. Co może być przyczyną? Podpowiadamy!
Analizujemy wszystkie elementy kampanii marketing automation od integracji, przez bazy danych, kreacje i reguły automatyzacji wskazując konkretne błędy i poszukując obszarów o największym potencjalne do dalszego rozwoju.
Priorytetem audytu marketing automation jest analiza integracji pod kątem właściwego zbierania danych oraz zgodności z RODO. Analizy Edrone oraz audyty SALESmanago wymagają również gruntownego zbadania ustawionych reguł automatyzacji oraz wdrożonych kreacji. Oba narzędzia doskonale sprawują się w celu ratowania porzuconych koszyków e-commerce oraz jako rozwiązanie służące generowaniu leadów dla firm usługowych.
Korzystasz z marketing automation, ale nie jesteś pewien czy narzędzie działa wystarczająco wydajnie? Skontaktuj się z nami i zamów audyt!
Skuteczna automatyzacja nie jest wyłącznie synonimem e-mail marketingu, wykorzystuje i łączy wiele kanałów marketingowych często generując dodatkową wartość z już posiadanego ruchu. Warunkiem skuteczności automatyzacji jest jednak znaczna liczba użytkowników przyciąganych na zintegrowane serwisy lub posiadanie znacznych baz mailowych.
Co możesz zrobić, by poprawić efektywność marketing automation?
Zamów audyt!
Czego dowiesz się z poprawnie przeprowadzonego audytu marketing automation?
1.
lub jakie są nieprawidłowości.
2.
automatyzacje zostały wdrożone, a jakie powinny być rozwijane.
3.
jest wielkość i kondycja baz danych.
4.
mechanizmy pozyskiwania kontaktów monitorowanych i rozwoju baz danych są zgodne z RODO.
Co zyskasz, wdrażając zalecenia optymalizacyjne?
1.
narzędzia bez dodatkowych kosztów mediowych po wdrożeniu sugerowanych optymalizacji.
2.
na pakiecie abonamentowym po weryfikacji bazy danych.
Poznaj możliwości automatyzacji, z których dotychczas nie korzystałeś.
Skontaktuj się!
Punktem wyjścia dla naszej analizy jest zbadanie obu tych elementów oraz spojrzenie na stronę pod względem technicznym w celu potwierdzenia możliwości integracji.
Dokument, jaki od nas otrzymujesz w zależności, czy analizujemy stan wdrożenia, czy przygotowujemy rozeznania poprzedzające integrację zawiera opis stanu obecnego oraz sugestie dotyczące wdrożeń i rozwoju, które zostaną wzięte pod uwagę w momencie konstruowania strategii marketing automation.
Współpraca nie musi kończyć się na przygotowaniu audytu. Nasi specjaliści przeprowadzą Cię przez proces wdrożeń i optymalizacji, mogą również opracować dla Ciebie strategię rozwoju marketing automation lub wziąć pod swoje skrzydła całościową obsługę narzędzia.
Dołącz do firm, które wykorzystują marketing automation, by rosnąć i sprzedawać!
Sprawdź!
Efektem prowadzonych przez FEB działań jest rozwój naszych kanałów social media, przyrost sprzedaży realizowanej przez sklep internetowy oraz wzrost zainteresowania naszymi produktami.
Rekomendujemy FEB jako wiarygodnego i rzetelnego partnera, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne w prowadzeniu kampanii lead generation.
Właśnie takiej agencji potrzebowałem. FEB to świetna mieszanka elastyczności, skuteczności i pomysłowości, a to sprawdza się w prowadzeniu dużego e-commerce.
Nasza współpraca z FEB rozpoczęła się w połowie 2017 roku i z powodzeniem trwa do chwili obecnej. Podczas dotychczasowej współpracy spotkaliśmy się z profesjonalnym i partnerskim podejściem do realizowanych projektów.
FEB wykazuje się dużym zaangażowaniem, kreatywnością i profesjonalizmem. Efektem prowadzonych działań jest widoczny wzrost zainteresowania produktem Balon Blum.
Dotychczas FEB dał się poznać jako profesjonalna firma z dużym doświadczeniem oraz indywidualnym podejściem do klienta. Współpraca zaowocowała wzrostem sprzedaży oraz zainteresowania marką.
FEB w sposób odpowiedzialny i rzetelny wywiązuje się z realizacji powierzonych celów, komunikacja jest płynna i rzeczowa, a realizowane kampanie w korzystny i mierzalny sposób wpływają na nasze przychody.
Rekomendujemy firmę Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych. Cenimy doświadczenie i zaangażowanie specjalistów FEB, które przekłada się na satysfakcjonujące wyniki realizowanych działań.
Współpracę z FEB rozpoczęliśmy od kampanii PPC dla e-commerce, następnie zakres działań został poszerzony o usługę pozycjonowania. Rekomendujemy agencję jako rzetelnego partnera i profesjonalnego wykonawcę usług marketingowych.
Specjaliści Fabryki e-biznesu wiedzą, jak skutecznie prowadzić powierzone im projekty, tak by realizować zakładane cele. FEB to partner biznesowy, którego z całą pewnością warto polecać.
FEB to synonim kreatywnej pracy zrealizowanej z dbałością o szczegóły. Zespół składa się ze specjalistów, którzy słuchają i chcą słuchać.
Chcesz wiedzieć wszystko o kampaniach marketing automation, które zlecasz?
Zamów audyt!
Pozycje kluczowych fraz rosną, ruch organiczny Google również. Mimo to nadal nie notujesz sprzedaży w sklepie internetowym. Co może być przyczyną? Podpowiadamy!
Co składa się na finalną kwotę usługi? Czym są strony zapleczowe? Postaramy się odpowiedzieć w poniższym artykule.
Chcesz zająć się marketingiem SEO i tworzyć treści, które sprzedają? Zapoznaj się z tymi zasadami. To abecadło każdego dobrego twórcy!