Audyty Marketing Automation

Analizujemy i weryfikujemy Twoje działania w zakresie marketing automation, sprawdzamy poprawność wdrożeń Edrone lub SALESmanago oraz weryfikujemy skuteczność kampanii by móc zaproponować usprawnienia i zwiększyć efektywność tych narzędzi.

Analizujemy wszystkie elementy kampanii marketing automation od integracji, przez bazy danych, kreacje i reguły automatyzacji wskazując konkretne błędy i poszukując obszarów o największym potencjalne do dalszego rozwoju.

Priorytetem audytu marketing automation jest analiza integracji pod kątem właściwego zbierania danych oraz zgodności z RODO. Analizy Edrone oraz audyty SALESmanago wymagają również gruntownego zbadania ustawionych reguł automatyzacji oraz wdrożonych kreacji. Oba narzędzia doskonale sprawują się w celu ratowania porzuconych koszyków e-commerce oraz jako rozwiązanie służące generowaniu leadów dla firm usługowych.

Korzystasz z marketing automation, ale nie jesteś pewien czy narzędzie działa wystarczająco wydajnie? Skontaktuj się z nami i zamów audyt!

Skuteczna automatyzacja nie jest wyłącznie synonimem e-mail marketingu, wykorzystuje i łączy wiele kanałów marketingowych często generując dodatkową wartość z już posiadanego ruchu. Warunkiem skuteczności automatyzacji jest jednak znaczna liczba użytkowników przyciąganych na zintegrowane serwisy lub posiadanie znacznych baz mailowych.

Co możesz zrobić, by poprawić efektywność marketing automation?
Zamów audyt!

Czego dowiesz się z audytu marketing automation?

1.

Czy integracja działa poprawnie

lub jakie są nieprawidłowości.

2.

Jakie

automatyzacje zostały wdrożone, a jakie powinny być rozwijane.

3.

Jaka

jest wielkość i kondycja baz danych.

4.

Czy

mechanizmy pozyskiwania kontaktów monitorowanych i rozwoju baz danych są zgodne z RODO.

Czego dowiesz się z poprawnie przeprowadzonego audytu marketing automation?

1.

Czy integracja działa poprawnie

lub jakie są nieprawidłowości.

2.

Jakie

automatyzacje zostały wdrożone, a jakie powinny być rozwijane.

3.

Jaka

jest wielkość i kondycja baz danych.

4.

Czy

mechanizmy pozyskiwania kontaktów monitorowanych i rozwoju baz danych są zgodne z RODO.

Marketing automation jest najlepszym rozwiązaniem dla marek, które dysponują dużymi bazami adresów e-mail i znacznym ruchem na stronie internetowej.

Punktem wyjścia dla naszej analizy jest zbadanie obu tych elementów oraz spojrzenie na stronę pod względem technicznym w celu potwierdzenia możliwości integracji.
Dokument, jaki od nas otrzymujesz w zależności, czy analizujemy stan wdrożenia, czy przygotowujemy rozeznania poprzedzające integrację zawiera opis stanu obecnego oraz sugestie dotyczące wdrożeń i rozwoju, które zostaną wzięte pod uwagę w momencie konstruowania strategii marketing automation.

Wahasz się nad rozpoczęciem działań marketing automation?
Przekonaj się - zleć nam analizę!

Współpraca nie musi kończyć się na przygotowaniu audytu. Nasi specjaliści przeprowadzą Cię przez proces wdrożeń i optymalizacji, mogą również opracować dla Ciebie strategię rozwoju marketing automation lub wziąć pod swoje skrzydła całościową obsługę narzędzia.

W jaki sposób zwiększyć efektywność witryny?
Poznaj marketing automation!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Dołącz do firm, które wykorzystują marketing automation, by rosnąć i sprzedawać!
Sprawdź!

Polecają nas

Chcesz wiedzieć wszystko o kampaniach marketing automation, które zlecasz?
Zamów audyt!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.