Kampanie inteligentne
Łącząc standardową kampanię produktową z remarketingiem, tworzymy reklamy inteligentne, które wyświetlają się użytkownikom podobnych do tych, którzy dokonali konwersji – na wszystkich etapach ścieżki zakupowej.
Odnajdujemy i pozyskujemy odbiorców, na których zależy Ci najbardziej
Twoje reklamy wyświetlają się tam, gdzie przynoszą najlepsze wyniki. Wykorzystując pełne spektrum rozwiązań Google Ads, w tym dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, docieramy do wyselekcjonowanych grup odbiorców – użytkowników skłonnych do konwersji i zdecydowanych na zakup. W ten sposób, bez zmian w ustalonym budżecie, maksymalizujemy efektywność prowadzonej kampanii.
Docieramy z reklamą wszędzie, gdzie są Twoi klienci
Kampania inteligentna pozwala wyświetlać niemalże wszystkie formaty reklam. Między innymi: tekstowe, graficzne, wideo, produktowe z funkcją prezentacji, czy elastyczne reklamy displeyowe – automatycznie dostosowujące swój wygląd, format i rozmiar do każdej przestrzeni reklamowej dostępnej w sieci reklamowej Google.
W zależności od witryny reklama może przybrać formę np. natywnego banera, lub dynamicznej reklamy tekstowej.
Pomniejszamy koszty, zwiększamy ilość konwersji i sprzedaż
Stawki kampanii inteligentnych optymalizowane są na podstawie docelowego CTA i prawdopodobieństwa konwersji szacowanego niezależnie – dla każdej z wyświetlanych reklam. W ten sposób przy minimalnych kosztach przynosimy możliwie największy zwrot z inwestycji. Reklamy inteligentne optymalizowane są automatycznie. Google samodzielnie wybiera w czasie rzeczywistym kombinację zasobów, które prowadzą do uzyskania założonych wyników, a nawet – znacznie wyższych. Dzięki temu wiemy, które i jakie z grafik (logo, obrazów) najmocniej przekonują odbiorców do konwersji.
“Kampanie inteligentne zwiększają zarówno zasięg reklam, jak i wartość konwersji. Synergia pomiędzy kampanią produktową i listami remarketingowymi pozwala w sposób zautomatyzowany wyświetlać reklamy w witrynach najczęściej odwiedzanych przez odbiorców – potencjalnych klientów – oraz dostosowywać optymalne koszty kliknięcia.“