Narzędzia analityczne

 

Korzystając z uzupełniających się usług w ramach Google Marketing Platform, testujemy, mierzymy i optymalizujemy zintegrowane kampanie reklamowe.

Na bieżąco kontrolujemy rentowność kampanii

Badamy, jakie strategie marketingowe sprawdzają się w Twoim przypadku najlepiej. Dzięki temu podejmujemy właściwe decyzje prowadzące do poprawy skuteczności kampanii. Bez ryzyka obniżenia jakości zarówno samych komunikatów, jak i doświadczeń użytkowników, do których kierujemy reklamy.

 

 

Doskonale znamy
i jeszcze lepiej rozumiemy
Twoich klientów 

 

Gromadzimy zintegrowane dane o intencjach zakupowych użytkowników, pochodzące równocześnie ze zróżnicowanych źródeł — Analytisc 360, Optimize 360, Tag Manager 360, Surveys 360 oraz Data Studio. W ten sposób szybko i precyzyjnie określamy profil Twojego najbardziej wartościowego klienta.

Automatyzujemy codzienne procesy, by koncentrować się na zwiększaniu Twojej sprzedaży

 

Inteligentne narzędzia Google automatycznie dostosowują trendy i wzorce reklam do prowadzonych kampanii. Zaoszczędzony cenny czas przeznaczamy na planowanie i sprawne wdrażanie kolejnych działań strategicznych, których celem jest wyższe ROI.

 

 Google Marketing Platform to ujednolicona platforma reklamowa i analityczna. Poprzez umiejętne wykorzystanie istniejących integracji pomiędzy usługami Double Click oraz Google Analytics 360, pozwala na jeszcze efektywniejsze zarządzanie kampaniami i maksymalizację ROI 

sprawdź również

Blog FEB

Case Study

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.