Audyt Google Analytics

Badamy proces gromadzenia prawidłowych danych analitycznych, które odzwierciedlają realną skuteczność Twoich działań marketingowych w Internecie.

Audyt konta Google Analytics to kompleksowy proces weryfikacji i optymalizacji konfiguracji tego narzędzia analitycznego. Jego celem jest zapewnienie, że zbierane dane są precyzyjne, wiarygodne oraz zgodne z obowiązującymi przepisami, takimi jak RODO. Dzięki temu możliwe jest podejmowanie trafnych decyzji biznesowych opartych na solidnych podstawach.

Wskazujemy nieprawidłowości na etapie wdrożenia i rozwiązania mające na celu usunięcie błędów Google Analytics.

Poprzez audyt konfiguracji Google Analytics 4 weryfikujemy poprawność wdrożenia narzędzia analitycznego od Google. W tym między innymi tagowanie UTM, integrację z Google Ads, czy integrację z Google Search Console. Na podstawie naszej analizy możesz obiektywnie ocenić czy dane, jakie gromadzisz – o witrynie, odwiedzających ją użytkownikach – są z jednej strony właściwe, z drugiej stuprocentowo dokładne, kompletne i godne zaufania.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Rafał Kasperkowicz

Rafał Kasperkowicz

Sales Officer

 

Czy dane, jakie gromadzisz – o stronie, odbiorcach, skuteczności kampanii – są w 100% poprawne? Przeanalizujemy poprawność wdrożenia Twoich narzędzi analitycznych.
Zostaw kontakt!

Audyt GA4 – kluczowe korzyści

Przeprowadzając audyt konfiguracji Google Analytics, koncentrujemy się na kilku istotnych obszarach

1.

Poprawność śledzenia

zdarzeń, czasu

2.

Poprawność integracji

z Google Ads, Google Search Console

3.

Poprawność wdrożenia

kodu śledzenia, modułu e-commerce

4.

Analiza

filtrów i segmentów, celów oraz ścieżek wielokanałowych

5.

Poprawność struktury

konta, ustawień na poziomie konta, usługi oraz widoku

 

Prawidłowe wdrożenie Google Analytics to wysokiej jakości dane odzwierciedlające kondycję Twojej firmy w Internecie. Jaka jest w rzeczywistości?
Skontaktuj się z nami, a poznasz odpowiedź!

Audyt Google Analytics - sprawdź, dlaczego to takie ważne!

Dzięki dobrze opracowanemu audytowi konfiguracji Google Analytics poznajesz profil wartościowych użytkowników o najwyższym potencjalne konwersji, co pozwala Ci maksymalnie skutecznie targetować kampanie reklamowe. Dobrze orientujesz się, które źródła pozyskiwania ruchu są najskuteczniejsze i warte są większych inwestycji, a jakie wymagają poprawy, ponieważ osiągają wysoki współczynnik odrzuceń.

Co więcej, zyskujesz wartościowy know-how, czyli rekomendacje FEB - certyfikowanych ekspertów Google Analytics. Zaproponujemy najskuteczniejsze sposoby wykorzystania funkcjonalności narzędzia - analizy rozszerzone o, wcześniej niedostępne, wartościowe dane, dzięki którym jeszcze lepiej poznasz swoich odbiorców (Klientów), usprawnisz praktyki biznesowe.

W rezultacie podniesiesz efektywności prowadzonych działań - w zależności od jej celów, np. zwiększysz ROI z kampanii reklamowej, jednocześnie obniżając koszty jej prowadzenia.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Rafał Kasperkowicz

Rafał Kasperkowicz

Sales Officer


 

Wierzmy również w to, że przeprowadzenie audytu Google Analytics może znacząco wpłynąć na jakość podejmowanych decyzji biznesowych. Po audycie wzrasta świadomość wagi zgromadzonych dotychczas danych, które umożliwiają efektywne zarządzanie inwestycjami w marketing, rozwój produktów oraz strategie sprzedaży. Dobrze działające narzędzie analityczne w postaci GA pozwala zaoszczędzić czas oraz zasoby finansowe, a to przełoży się również na wdrażanie bardziej skutecznych strategii marketingowych.

 

Umożliwiamy wgląd do solidnych danych, których potrzebujesz, by podejmować przemyślane decyzje biznesowe - o sposobach pozyskiwania Klientów i kierunku rozwoju swojej marki w Internecie.

Case Study

Czy to możliwe, by Analytics gromadził błędne dane i przyczyniał się do wyraźnych spadków skuteczności działań marketingowych? Odezwij się do nas!
Zweryfikujemy poprawność wdrożenia i konfiguracji ustawień Twoich narzędzi analitycznych.

Polecają nas

Zadbaj o poprawność danych, na których podstawie podejmujesz decyzje marketingowe mające wpływ na przyszłość Twojej firmy.
Zamów audyt Google Analytics.

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.