Reklama w Internecie

Dodano: 05.11.2025

Odrzucone produkty w kampanii – dlaczego Google odrzuca produkty i jak to naprawić?

W tym artykule pokażę Ci, dlaczego Google odrzuca produkty i jak krok po kroku możesz samodzielnie naprawić te błędy, aby Twoje kampanie (jak PMax czy standardowe PLA) zaczęły działać z pełną mocą....
Dodano: 22.10.2025

Performance Max z zasobami, czy bez? Zasoby a wynik kampanii

Zasoby stanowią paliwo dla automatyzacji, pozwalając systemowi na generowanie kreacji dopasowanych do różnych miejsc docelowych w całej sieci reklamowej Google.
Dodano: 15.10.2025

Kampanie Performance Max czy standardowe PLA – co wybrać?

Zarządzasz reklamami produktowymi w Google Ads? W takim razie na pewno zastanawiasz się, czy postawić na pełną automatyzację Performance Max, czy może trzymać się sprawdzonych, standardowych kampanii ...
Dodano: 08.10.2025

Dlaczego kampanie PMax wyświetlają się w niechcianych kanałach?

Czy Twoje kampanie PMax wyświetlają się na niechcianych pozycjach? Sprawdź, z czego to wynika i dowiedz się, jak temu zaradzić!
Dodano: 28.08.2025

Badanie świadomości konsumentów w zakresie usługi porównywania cen w Google (CSS)

W sierpniu 2025 roku postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej temu, jak konsumenci korzystają z funkcji porównywania cen w Google i czy inwestycja w kampanie produktowe w ramach CSS (...
Dodano: 27.08.2025

Jak sprawdzić reklamy konkurencji w Google?

Centrum przejrzystości reklam Google pozwala sprawdzić, jakie kampanie prowadzą konkurenci i jak zmieniały się one na przestrzeni lat.
Dodano: 19.08.2025

Dlaczego nie widzę swoich reklam w Google?

Dlaczego nie widzisz swoich reklam, skoro przed momentem je utworzyłeś? Poznaj 10 prawdopodobnych przyczyn!
Dodano: 01.07.2025

Jak założyć konto w Google Merchant Center (GMC)?

  Chcąc wyświetlać reklamy w ramach kampanii produktowej Google Ads pierwsze, co musisz zrobić to… założyć i poprawnie skonfigurować konto Mechant Center. Sprawdź, w jaki spos&o...
Dodano: 01.07.2025

Skuteczna reklama firmy w Internecie – TOP 10 metod na 2025

Jak powinna wyglądać skuteczna reklama firmy w Internecie? Poznaj nowoczesne strategie marketingu internetowego i zacznij promować swój biznes online!
Dodano: 28.05.2025

Co to jest audyt konta reklamowego i jak go przeprowadzić?

Czy Twoje kampanie reklamowe nie przynoszą oczekiwanych wyników? A może chcesz lepiej wykorzystać budżet i osiągnąć wyższy zwrot z inwestycji?
Dodano: 21.05.2025

Inteligentne kampanie AI w Google Ads

Sprawdź, jak kampanie inteligentne mogą zwiększyć efektywność Twoich działań i przyciągnąć wartościowych klientów. Czytaj dalej!
Dodano: 16.05.2025

Kampanie Ceneo Ads – czym są i jak działają?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, na pewno wiesz, jak ważne jest dotarcie do klientów dokładnie wtedy, gdy szukają produktów takich jak Twoje. Ceneo Ads to sprawdzony sposób na ...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.