Marketing Automation

Dodano: 21.02.2025

Co to jest marketing relacji i na czym polega?

Marketing relacji to strategia marketingowa stawiająca klienta w centrum uwagi, dążąc do stworzenia głębokiej więzi między marką a konsumentem.
Dodano: 20.02.2025

Czym jest e-mail marketing i jak zacząć z niego korzystać?

E-mail marketing to strategia marketingowa polegająca na wysyłaniu wiadomości e-mail do określonej grupy odbiorców. Poznaj dobre praktyki mailingu!
Dodano: 22.01.2025

Scoring kontaktów w marketing automation – podstawowe zasady

Poznaj kluczowe zasady scoringu kontaktów i dowiedz się, jak nadawanie punktów scoringowych może pomóc w identyfikacji najbardziej obiecujących leadów.
Dodano: 15.01.2025

Czy exit pop-up może pomóc zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Exit pop-up to okno, które pojawia się na stronie internetowej w momencie, gdy użytkownik wykazuje intencję opuszczenia strony.
Dodano: 19.06.2024

Kluczowe wskaźniki KPI dla e-commerce – co musisz wiedzieć?

Zoptymalizuj e-sklep dzięki KPI na miarę Twojego biznesu. Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności, które pomogą Ci mierzyć swój sukces!
Dodano: 12.06.2024

DebugView w Google Analytics 4 – jak z niego korzystać?

Analiza danych o zdarzeniach inicjowanych na witrynie w trybie DebugView pozwala przede wszystkim na weryfikację, czy aby na pewno GA4 prawidłowo rejestruje każde z nich. Jak poruszać się po jego inte...
Dodano: 01.06.2024

4 powody, dla których warto wdrożyć live chat na swojej stronie

Zastanawiałeś się kiedyś jaką rolę odgrywa live chat na stronie? A może wciąż kierujesz się stereotypem, że jest to zbędna funkcjonalność? Przekonaj się, że jest wprost przeciwnie!
Dodano: 23.05.2024

Powiadomienia push dla e-commerce – sprawdź, jak je wykorzystać!

Powiadomienia push to krótkie, spersonalizowane komunikaty, które wyświetlają się na ekranie urządzenia użytkownika, niezależnie od tego, czy przegląda on właśnie Twoją stronę internetow...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.