Marketing Automation

Dodano: 22.01.2025

Scoring kontaktów w marketing automation – podstawowe zasady

Poznaj kluczowe zasady scoringu kontaktów i dowiedz się, jak nadawanie punktów scoringowych może pomóc w identyfikacji najbardziej obiecujących leadów.
Dodano: 15.01.2025

Czy exit pop-up może pomóc zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Exit pop-up to okno, które pojawia się na stronie internetowej w momencie, gdy użytkownik wykazuje intencję opuszczenia strony.
Dodano: 19.06.2024

Kluczowe wskaźniki KPI dla e-commerce – co musisz wiedzieć?

Zoptymalizuj e-sklep dzięki KPI na miarę Twojego biznesu. Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności, które pomogą Ci mierzyć swój sukces!
Dodano: 12.06.2024

DebugView w Google Analytics 4 – jak z niego korzystać?

Analiza danych o zdarzeniach inicjowanych na witrynie w trybie DebugView pozwala przede wszystkim na weryfikację, czy aby na pewno GA4 prawidłowo rejestruje każde z nich. Jak poruszać się po jego inte...
Dodano: 01.06.2024

4 powody, dla których warto wdrożyć live chat na swojej stronie

Zastanawiałeś się kiedyś jaką rolę odgrywa live chat na stronie? A może wciąż kierujesz się stereotypem, że jest to zbędna funkcjonalność? Przekonaj się, że jest wprost przeciwnie!
Dodano: 23.05.2024

Powiadomienia push dla e-commerce – sprawdź, jak je wykorzystać!

Powiadomienia push to krótkie, spersonalizowane komunikaty, które wyświetlają się na ekranie urządzenia użytkownika, niezależnie od tego, czy przegląda on właśnie Twoją stronę internetow...
Dodano: 23.05.2024

Co to jest lead nurturing i jak wdrożyć tę taktykę dla e-commerce?

Skuteczne pozyskiwanie i utrzymywanie klientów to klucz do sukcesu w każdej branży, również w e-commerce. Jedną z najskuteczniejszych strategii, która może pomóc Twojej fir...
Dodano: 02.05.2024

Segmentacja – podstawowa funkcja automatyzacji marketingu

Na czym polega segmentacja, jakie możliwości oferuje i dlaczego nazywana jest drogą do udanej automatyzacji? Sprawdź!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.