Marketing Automation

Dodano: 11.10.2021

Kiedy jest właściwy moment, by zacząć automatyzować?

  Automatyzacja to duże ułatwienie dla specjalistów, ale też nowe możliwości. Kiedy zacząć automatyzować, by efekty były najlepsze?
Dodano: 19.04.2021

Social Proof - (nie)oczywisty sposób na zwiększenie zaangażowania Klientów

Czy wiesz, że według badań aż 83% użytkowników woli dokonać zakupu na podstawie pozytywnych opinii innych konsumentów niż zaufać tradycyjnej reklamie? 
Dodano: 01.03.2021

4 powody, dla których warto wdrożyć Live Chat na swojej stronie

Zastanawiałeś się kiedyś jaką rolę odgrywa Live Chat na stronie? A może wciąż kierujesz się stereotypem, że jest to zbędna funkcjonalność? Przekonaj się, że jest wprost przeciwnie!
Dodano: 11.01.2021

Jak wykorzystać narzędzie Marketing Automation w reklamach na Facebooku?

Jakie możliwości daje nam narzędzie Marketing Automation w kontekście działań reklamowych na Facebooku? Poznaj je - na przykładzie SALESmanago!  
Dodano: 14.12.2020

3 maile automatyczne, które musisz wdrożyć w branży e-commerce

Przygotowujesz strategię marketingową dla e-commerce i zastanawiasz się, jakie maile automatyczne wysyłać odbiorcom? Podpowiadamy!
Dodano: 21.09.2020

Segmentacja jako jedna z podstawowych funkcji automatyzacji marketingu

Na czym polega, jakie możliwości oferuje segmentacja i dlaczego nazywana jest drogą do udanej automatyzacji? Sprawdź!
Dodano: 17.08.2020

Marketing Automation. Czym jest i na czym właściwie polega automatyzacja marketingu?

Zobacz co kryje się pod hasłem marketing automation oraz jakie korzyści może wnieść ten obszar e-marketingu do Twojego biznesu!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.