Porady

Dodano: 02.04.2021

Logo w kreacji reklamowej - Jak stosować znak graficzny, żeby nie szpecił?

W jaki sposób umieszczać logo na grafikach żeby dobrze spełniało swoją funkcję? W jakim powinno być formacie, rozmiarze, kolorze... tego wszystkiego i wiele więcej, dowiesz się dziś z poniższeg...
Dodano: 13.07.2021

Jak udostępnić Pixel Facebooka? Instrukcja krok po kroku

  Nowe konto reklamowe, nowe dane? Niekoniecznie! Poprawnie udostępniony piksel Facebooka pozwala na korzystanie z danych historycznych kampanii prowadzonych na dotychczasowym koncie.&...
Dodano: 09.08.2021

Wakacyjne planowanie kampanii back to school dla e-commerce

Back to school to gorączka zakupów, również dla branż, które nie kierują oferty bezpośrednio do uczniów i rodziców. Przeczytaj, jeśli zależy Ci na zyskach! ...
Dodano: 16.08.2021

Jak zrobić dobre zdjęcie produktowe?

Sprzedaż bardzo mocno zależy od tego, jak zaprezentujesz się wizualnie. Zadbaj więc o to, by zdjęcia wykonane były na tyle dobrze, na ile to tylko możliwe!
Dodano: 18.10.2021

Jak zaprojektować skuteczny Landing Page?

Czym jest landing page, do czego może służyć i jak należy go projektować, by mógł spełnić zakładane cele? Sprawdźmy!
Dodano: 08.11.2021

Jak tworzyć sprzedające artykuły na bloga sklepu internetowego?

Wystarczy dobre flow i jedno popołudnie? Nic bardziej mylnego! Poznaj tajniki tworzenia tekstów, które sprzedają! 
Dodano: 22.11.2021

7 sprawdzonych patentów, jak sprzedać więcej na święta 2021

  Święta to w branży e-commerce czas wzmożonej sprzedaży. Jesteś ciekaw, jak najlepiej wykorzystać ten wyjątkowy okres, żeby podnieść swoje wyniki? Sprawdź!
Dodano: 29.11.2021

GIFy - gdzie, po co i jak je stosować?

Wzrost konwersji nawet o 103%? GIFy to potrafią! Sprawdź, jak wynieść komunikację wizualną na wyższy poziom angażującą animacją. 
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.