AI

Dodano: 09.09.2024

Czym jest marketing 5.0? Koncepcja marketingu Next Tech

Nadszedł czas na kolejny etap – marketing 5.0, który łączy w sobie czynnik ludzki z zaawansowanymi technologiami.
Dodano: 09.09.2024

Google AI Overviews – rewolucja w wyszukiwarce

Wyszukiwarka Google przechodzi kolejną transformację, wprowadzając funkcję Google AI Overviews, która ma odmienić sposób, w jaki użytkownicy będą wyszukiwać i konsumować treści w Interne...
Dodano: 29.07.2024

Zastosowanie ChatGPT w SEO na co dzień

ChatGPT jest obecnie jednym z podstawowych narzędzi marketingu online.
Dodano: 28.06.2024

Tekst pisany przez robota - czy copywriting można zautomatyzować?

  Jaka jest przyszłość copywritingu w świecie maszyn, “myślących” jak ludzie? Przekonajmy się! 
Dodano: 23.04.2024

Jak dostosować ChatGPT do swoich wymagań?

Automatyzacja i sztuczna inteligencja odgrywają coraz większą rolę. Personalizacja narzędzi AI do własnych potrzeb biznesowych również stała się kluczowa.
Dodano: 21.03.2024

SGE, czyli Search Generative Experience w Google

W ostatnich latach Google wprowadził wiele zmian w swojej wyszukiwarce, ale jedną z największych rewolucji jest Search Generative Experience (SGE) – eksperymentalna wersja wyszukiwarki Google, k...
Dodano: 18.02.2024

Jak sztuczna inteligencja generuje realną sprzedaż e-commerce?

Sztuczna inteligencja staje się coraz ważniejsza w działalności e-commerce. Dlaczego tak się dzieje? Sprawdź!
Dodano: 04.10.2023

Czym są i jak tworzyć prompty AI dla Chatu GPT?

Prompty AI - klucz do efektywnych rozmów ze sztuczną inteligencją. Jak je tworzyć, by otrzymywać zadowalające treści?
Dodano: 20.09.2023

Sztuczna inteligencja w e-mail marketingu

  AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj d...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.