AI

Dodano: 23.07.2025

Co to jest entity salience i jak wpływa na pozycjonowanie?

Entity salience (istotność encji) to miara określająca jak bardzo badana encja wyróżnia się w tekście. Wskaźnik pomaga ustalić, czy dany obiekt odgrywa kluczową rolę w kontekście całej treści....
Dodano: 16.07.2025

Czy przegląd od AI w Google wpływa na ruch organiczny?

Google AI Overview (przegląd od AI) to funkcja wyszukiwarki, która działa w Polsce od 26 marca 2025 roku. Właśnie mija więc pierwszy kwartał od wdrożenia tego rozwiązania, więc czas na wyciągni...
Dodano: 09.07.2025

Google AI Mode – jak zmieni się wyszukiwarka w trybie AI?

23 czerwca 2025 roku w USA uruchomiono Google AI Mode. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wygląda przyszłość wyszukiwania – czytaj dalej!
Dodano: 02.07.2025

Pozycjonowanie pod LLM – jak trafić do odpowiedzi AI?

Sztuczna inteligencja ma w 2025 roku ogromny wpływ na środowisko marketingowe. Z każdej strony pojawiają się coraz to lepsze pomysły na zastosowanie AI przy realizacji codziennych zadań marketera.&nbs...
Dodano: 06.05.2025

Jak rozpoznać zdjęcie AI?

Zastanawiasz się, jak rozpoznać zdjęcia wygenerowane przez AI? Sprawdź najczęstsze błędy, jakie popełnia sztuczna inteligencja i dowiedz się, jak rozróżnić obrazy stworzone przez algorytmy....
Dodano: 07.02.2025

Jak sprawdzić, czy tekst został napisany przez AI?

Rok 2025 z pewnością przyniesie kolejne nowości z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji. Jak w takim razie rozpoznać, czy tekst, który czytamy, został napisany przez AI?
Dodano: 09.09.2024

Czym jest marketing 5.0? Koncepcja marketingu Next Tech

Nadszedł czas na kolejny etap – marketing 5.0, który łączy w sobie czynnik ludzki z zaawansowanymi technologiami.
Dodano: 09.09.2024

Google AI Overviews (przegląd od AI) – rewolucja w wyszukiwarce

Wyszukiwarka Google przechodzi kolejną transformację, wprowadzając funkcję Google AI Overviews, która ma odmienić sposób, w jaki użytkownicy będą wyszukiwać i konsumować treści w Interne...
Dodano: 29.07.2024

Zastosowanie ChatGPT w SEO na co dzień

ChatGPT jest obecnie jednym z podstawowych narzędzi marketingu online.
Dodano: 28.06.2024

Tekst pisany przez robota - czy copywriting można zautomatyzować?

  Jaka jest przyszłość copywritingu w świecie maszyn, “myślących” jak ludzie? Przekonajmy się! 
Dodano: 23.04.2024

Jak dostosować ChatGPT do swoich wymagań?

Automatyzacja i sztuczna inteligencja odgrywają coraz większą rolę. Personalizacja narzędzi AI do własnych potrzeb biznesowych również stała się kluczowa.
Dodano: 21.03.2024

SGE, czyli Search Generative Experience w Google

W ostatnich latach Google wprowadził wiele zmian w swojej wyszukiwarce, ale jedną z największych rewolucji jest Search Generative Experience (SGE) – eksperymentalna wersja wyszukiwarki Google, k...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.