UX i projektowanie stron

Dodano: 27.05.2025

Na pomoc konwersji, czyli jak ratować porzucone koszyki?

Jak sprawić, aby Twoi klienci powracali do porzuconych koszyków i finalizowali proces zakupowy?
Dodano: 09.05.2025

Co to jest audyt SXO i co musi się w nim znaleźć?

Audyt SXO (Search Experience Optimization) to kompleksowa analiza strony internetowej, której celem jest jednoczesna poprawa widoczności w wyszukiwarkach (SEO) oraz doświadczenia użytkownika (U...
Dodano: 25.04.2025

Co to jest audyt UX i jak go wykonać?

Audyt UX (user experience) to szczegółowa analiza strony internetowej pod kątem jej użyteczności i jakości doświadczenia użytkownika.
Dodano: 15.01.2025

Czy exit pop-up może pomóc zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Exit pop-up to okno, które pojawia się na stronie internetowej w momencie, gdy użytkownik wykazuje intencję opuszczenia strony.
Dodano: 19.08.2024

Jak wydłużyć średni czas trwania sesji na stronie?

Średni czas trwania sesji na stronie internetowej to istotny wskaźnik, o którym należy pamiętać prowadząc działania marketingowe online.
Dodano: 18.08.2024

Jak zaprojektować skuteczny landing page?

Czym jest landing page, do czego może służyć i jak należy go projektować, by mógł spełnić zakładane cele? Sprawdźmy!
Dodano: 24.06.2024

Jak optymalizować strony kategorii produktów, by poprawić ich pozycje?

Sprawdź, w jaki sposób optymalizujemy opisy kategorii, by zapewnić większą sprzedaż w Twoim sklepie internetowym!
Dodano: 01.06.2024

4 powody, dla których warto wdrożyć live chat na swojej stronie

Zastanawiałeś się kiedyś jaką rolę odgrywa live chat na stronie? A może wciąż kierujesz się stereotypem, że jest to zbędna funkcjonalność? Przekonaj się, że jest wprost przeciwnie!
Dodano: 29.04.2024

Przykłady skutecznego CTA w treści

Co to jest CTA? Jak się nim posługiwać, żeby generować więcej leadów? Przeczytaj i dowiedz się sam!   
Dodano: 23.04.2024

Co to jest karta produktu i co powinna zawierać?

Dowiedz się, jak przygotować kartę produktu w taki sposób, aby była ona nie tylko atrakcyjna estetycznie, ale także dostarczała wszystkich istotnych informacji.
Dodano: 08.03.2024

Podstawy optymalizacji konwersji w sklepie internetowym

Odkryj tajniki wzrostu sprzedaży online z naszym przewodnikiem optymalizacji konwersji!
Dodano: 05.04.2023

Parametry Google PageSpeed Insights - przyspiesz swój sklep

Chcesz sprawdzić, na jakim poziomie wydajności jest Twoja strona? Pomogą Ci w tym parametry Google PageSpeed Insight!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.