Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie strony internetowej to zwykle jedna z pierwszych decyzji marketingowych, które zapadają w polskich przedsiębiorstwach. Zadaniem pozycjonowania jest przede wszystkim wzrost liczby sesji organicznych.

Pozycjonując Twoją stronę internetową zwiększamy jej widoczność i budujemy solidne źródło ruchu organicznego. Nasi Klienci cenią generowane w ten sposób przejścia z wyszukiwarki, które są skutecznym i wysoko-konwertującym źródłem ruchu.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych to nie tylko wzrost sesji organicznych w serwisie, ale również liczne optymalizacje wpływające na szybkość działania strony oraz jej skuteczność w realizacji celu - czy to poprzez finalizowanie sprzedaży czy pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych Klientów. Pozycjonowanie i optymalizacja to dwa nierozłączne elementy SEO.

Potrzebujesz dodatkowego ruchu organicznego? Zgłoś się do nas po skuteczną usługę pozycjonowania.
Skontaktuj się z nami!
 

Kluczowe korzyści

Pozycjonowanie strony internetowej - sprawdź co na tym zyskasz:

1.

Większy ruch organiczny

na stronie ze źródła organic search.

2.

Stały monitoring

fraz kluczowych.

3.

Wyższe pozycje

witryny w wynikach wyszukiwania Google.

4.

Wzrost konwersji i przychodów.

bezpośrednio z kanału SEO

5.

Poprawa widoczności

witryny w naturalnych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania.

6.

Wzrost skuteczności

strony dzięki stałej optymalizacji.

Zamów audyt SEO swojej strony internetowej i przekonaj się co można zoptymalizować, by zwiększyć jej efektywność.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!

Niezależnie od tego czy Twoja strona jest osadzona na dedykowanym systemie czy znanym CMS takim jak Wordpress, pomożemy Ci ją zoptymalizować i wypozycjonować. Zaprojektujemy dla Ciebie skuteczną kampanię SEO.

Pracując nad pozycjonowaniem stron internetowych, skupiamy się na 3 obszarach:

1.

Analiza i optymalizacja on-site

Sprawdzamy pod kątem technicznego SEO wszystkie rodzaje podstron, jakie obecne są na witrynie (stronę główną, podstrony produktowe / usługowe, wpisy blogowe). W przypadku bloga, analizujemy również użyteczność i jakość publikowanych treści. Sprawdzamy również poprawność linkowania wewnętrznego, a także strukturę serwisu. Optymalizacja drzewa kategorii szybko przynosi rezultaty, między innymi: podnosi pozycję strony w rankingu Google, generuje duży i wartościowy ruch w obrębie witryny.

2.

Strategia link building

Strategia pozyskiwania linków powstaje na podstawie potencjału sprzedażowego najważniejszych kategorii. Wysokiej jakości odnośniki pozyskujemy z rzetelnych domen mocno powiązanych tematycznie z linkowaną kategorią (produktową / usługową).

3.

Raportowanie prezentujące wypracowane efekty

Co miesiąc wysyłamy raport, gdzie znajdziesz szczegółowe podsumowanie naszych działań – informacje dotyczące pozycji fraz kluczowych, jakości ruchu oraz przychodów uzyskanych bezpośrednio z organicznych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania. Opracowujemy również sugestie optymalizacyjne do wdrożenia na stronie.

Podnosimy pozycję witryn w rankingu Google, wykorzystując frazy o największych potencjalne sprzedażowym w danej branży. Chcesz wiedzieć, jakimi posługują się Twoi potencjalni Klienci?
Odezwij się do nas!

Case Study

STIGA

Producent sprzętu ogrodnicznego

MOODO

E-commerce branży modowej 

SCANDINAVIAN BABY

Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami dla dzieci. Skandynawski rodowód produktów łączy się z doskonałą jakością i designem.

Ruch organiczny to fundament skutecznej sprzedaży i promocji online. Jak go rozwijać, by przynosił najlepsze możliwe efekty? Przedstawimy Ci kompleksową strategię działań SEO dostosowaną do unikalnej specyfiki Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami!

Polecają nas

Pozycjonujemy Klientów z różnych branż, są pośród nich lokalne biznesy i duże sklepy internetowe.
Sprawdź nas!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.