Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne ma na celu zwiększenie widoczności firmy w danym mieście czy regionie

Usługa ta jest przeznaczona przede wszystkim dla firm usługowych, których intencją jest pozyskanie Klientów z najbliższej okolicy.

Inwestując w pozycjonowanie lokalne zwiększysz swoją widoczność zarówno w wynikach wyszukiwania jak i w mapach Google. Więcej osób zauważy ofertę Twojej firmy, dzięki czemu zaobserwujesz wzrost liczby sesji organicznych.

Obejmuje ono również dodatkowe strategie, takie jak optymalizacja profilu firmy w Mapach Google, co umożliwia firmom zwiększenie swojej widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą nie tylko zwiększyć ruch organiczny na swoich stronach, ale także lepiej połączyć się z lokalnymi klientami, co w efekcie może przełożyć się na wzrost konwersji i pozycję marki w lokalnej społeczności. 

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

 

Ułatwiając okolicznym Klientom znalezienie Twojej firmy w wyszukiwarce, szybko zauważysz wzrost ruchu i sprzedaży.

Zastanawiasz się jak zacząć? Skontaktuj się z nami!  
 

Pozycjonowanie lokalne - kluczowe korzyści

Pozycjonowanie lokalne niesie ze sobą liczne korzyści - między innymi:

1.

Większy ruch

organiczny na witrynie.

2.

Wyższe pozycje

witryny w rankingu Google.

3.

Wyższa widoczność firmy

w mapach Google oraz w naturalnych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania.

4.

Wzrost liczby zainteresowanych Klientów

bezpośrednio z kanału SEO.

5.

Współczynnik ROI najwyższy

wśród wszystkich form promocji strony w Internecie.

Bądź wyraźnie widoczny w najbliższej okolicy i daj się szybko odnaleźć potencjalnym Klientom z sąsiedztwa.
Zostaw kontakt, oddzwonimy!

Aby zmaksymalizować efekty kampanii SEO lokalnego, warto zadbać zarówno o ilość jak i jakość opinii. Strategia pozycjonowania lokalnego uwzględnia więc budowanie relacji z klientami, zachęcanie do kontaktu/interakcji, wymianę doświadczeń i poglądów na daną usługę lub produkt. 

Jak zadbać o opinie w pozycjonowaniu lokalnym?

Rekomendujemy aktywne uczestnictwo w dyskusjach (np. odpowiadanie na komentarze pod wizytówką firmy), tworzenie recenzji i rankingów produktów/usług, które mogą zachęcić użytkowników do wyrażania swoich opinii lub bezpośrednie zwrócenie się do Klienta w formie mailingu z prośbą o wystawienie opinii.

W ramach pozycjonowania lokalnego szczególną uwagę przykładamy do wizytówki Google Moja firma oraz do Google maps. Odpowiednia optymalizacja pozwoli Twojej stronie zwiększyć widoczność i wybić się ponad konkurencję.

Interesuje Cię koszt pozycjonowania lokalnego?
Odezwij się do nas!

Pracując nad pozycjonowaniem lokalnym Twojej strony kładziemy szczególny nacisk na takie elementy, jak:

1.

Analiza on-site w pozycjonowaniu lokalnym

Sprawdzamy stronę pod kątem technicznym. Analizujemy zarówno treści, jak i elementy wewnętrzne, których nie widać na pierwszy rzut oka. Badamy nasycenie fraz lokalnych oraz szybkość działania witryny. Bierzemy pod uwagę wiele innych czynników, które są analizowane przez algorytmy wyszukiwarki Google np. strukturę serwisu, kategorie czy poprawność wewnętrznego linkowania.

2.

Strategia link building w pozycjonowaniu lokalnym

Strategia linkowania jest bardzo uzależniona od profilu prowadzonej działalności, bierzemy jednak pod uwagę lokalny wymiar działań firmy oraz ewentualną sezonowość sprzedaży.

3.

Analiza SXO w pozycjonowaniu lokalnym

Element szczególnie istotny w przypadku stron, których zadaniem jest generowanie leadów. Skuteczne pozyskiwanie takich zapytań wymaga sprawnego działania strony oraz jej wysokiej użyteczności. Wstępnie oceniamy te elementy i rekomendujemy przemyślane zmiany wpływające zarówno na pozycjonowanie lokalne jak i na skuteczność samej witryny.

4.

Raport prezentujący wypracowane efekty

Co miesiąc wysyłamy raport, gdzie znajdziesz szczegółowe podsumowanie naszych działań – informacje dotyczące pozycji fraz kluczowych o charakterze lokalnym, jakości ruchu oraz przychodów uzyskanych bezpośrednio z organicznych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania.

Zwiększ przychody dzięki dobrej widoczności na lokalnym rynku.
Skontaktuj się z nami!

Case Study

Widoczność w wyszukiwarce i ruch to kluczowe elementy dla każdego lokalnego biznesu. Przedstawimy Ci kompleksową strategię działań SEO dostosowaną do unikalnej specyfiki Twojego biznesu.
Skontaktuj się z nami!

Polecają nas

SEO lokalne. Dokładnie analizujemy, kompleksowo optymalizujemy i efektywnie pozycjonujemy serwisy lokalnych usługodawców i sklepów.
Sprawdź nas!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.