Audyt SEO

Poprawiamy doświadczenia użytkownika w kontakcie z Twoją stroną – w taki sposób, by wracał na nią i (znacznie) lepiej konwertował.

Analizujemy wszystkie elementy strony internetowej (on-site, off-site), wskazując konkretne błędy, które ograniczają jej potencjał sprzedażowy, a także obszary, których możliwości nie zostały w pełni wykorzystane.

Co to jest Audyt SEO?

Audyt SEO to dogłębna analiza strony internetowej, mająca na celu ocenę jej przydatności i użyteczności dla wyszukiwarek internetowych oraz jej ogólnej wydajności. Proces ten obejmuje badanie różnych aspektów strony, które mogą wpłynąć na jej pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Audyt SEO nie tylko pozwala na identyfikację problemów, które mogą ograniczać widoczność witryny w wyszukiwarkach, ale też wskazuje zalecane rozwiązania, które pomogą poprawić widoczność domeny, zwiększyć ruch organiczny i ulepszyć doświadczenie użytkownika. Dobre praktyki SEO są kluczowe dla osiągnięcia lepszej widoczności w SERP (z ang. Search Engine Result Page – strona wyników wyszukiwania), co w konsekwencji może prowadzić do zwiększenia ruchu na stronie i liczby konwersji.

Porozmawiajmy o marketingu dla Twojej firmy. Zapewniamy niezobowiązujące konsultacje i darmową ofertę.

Joanna Kowalczyk-Puc

Joanna Kowalczyk-Puc

Sales Officer

 

Priorytetem naszego audytu SEO jest szczegółowa analiza strony pod kątem zgodności z zaleceniami Google dla webmasterów, w tym dostępności dla użytkowników. Odnajdujemy i rzeczowo omawiamy wszystkie nieprawidłowości, które obniżają widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania i – w efekcie – utrudniają pozyskanie nowych Klientów. Rekomendujemy zmiany, których wdrożenie realnie zwiększy użyteczność witryny. Ich wdrożenie sprawi, że witryna zacznie pozyskiwać większy i bardziej wartościowy ruch, dzięki czemu stanie się skutecznym narzędziem wspierającym działania sprzedażowe.

 

Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO?

Celem przeprowadzenia audytu SEO jest zidentyfikowanie i naprawienie wszelkich problemów, które mogą utrudniać osiągnięcie wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Jest to niezbędny krok do zrozumienia, jak wyszukiwarki interpretują zawartość strony oraz do wykrycia potencjalnych przeszkód na drodze do poprawy jej widoczności online.

Audyt SEO dostarcza cennych informacji, które mogą pomóc w opracowaniu skutecznej strategii optymalizacji. Ponadto, przez analizę konkurencji, audyt SEO może również dostarczyć informacji o skutecznych działaniach konkurencji, co z kolei może pomóc w identyfikacji nowych możliwości i ustaleniu celów dla przyszłych działań optymalizacyjnych. W rezultacie przeprowadzenie audytu SEO jest fundamentalnym krokiem w procesie poprawy wydajności strony internetowej – to doprowadzi do zwiększenia ruchu organicznego, lepszej konwersji i ostatecznie większych zysków dla biznesu.

 

Co (jeszcze) możesz poprawić na stronie, by generowała większą ilość konwersji?
Skontaktuj się z nami i zamów audyt SEO!

 

Audyt strony to przede wszystkim szczegółowa analiza efektywności dotychczasowych działań SEO.

Skuteczna witryna jest nie tylko przyjemna dla oka, lecz także przyjazna dla użytkowników i robotów indeksujących Google. Największe szanse na zajęcie wysokiej pozycji w rankingu TOP 10 ma wyłącznie ta, która została w pełni dostosowana do bieżących standardów optymalizacyjnych Google.

Audyt SEO - Kluczowe korzyści dla Twojej strony

Czego dowiesz się z poprawnie przeprowadzonego audytu strony?

1.

Jakie

są mocne i słabe strony witryny?

2.

Jak

Google ocenia kondycję Twojej strony względem konkurencji?

3.

Co

robić, a czego nie, by zwiększyć potencjał sprzedażowy swojej strony?

4.

Czy

struktura serwisu jest intuicyjna dla użytkowników i sprzyja pozyskiwaniu ruchu?

Audyt SEO strony internetowej

Skuteczny audyt to przede wszystkim rzeczowa analiza Twojej obecności w Internecie dostarczająca cennych wniosków o sytuacji firmy na rynku e-commerce. Starannie przeprowadzona analiza (jeszcze przed rozpoczęciem działań pozycjonujących) umożliwia osiągnięcie znacznie lepszych rezultatów oraz redukcję przyszłych wydatków związanych z kampanią. 

Z czego składa się profesjonalny audyt SEO?

Płatny audyt SEO to profesjonalna analiza strony, dla której punktem wyjścia jest aktualna kondycja witryny (ruch, widoczność). Wykorzystujemy najpopularniejsze i najlepsze narzędzia do analizy SEO, jakie obecnie dostępne są na rynku – zarówno polskim jak i zagranicznym. Nie zakładamy minimalnej lub maksymalnej liczby stron – pojemność analizy zależy od wielkości serwisu, kondycji, konkurencyjności na rynku oraz branży.

Podczas przygotowania profesjonalnego audytu SEO weryfikujemy zróżnicowane  czynniki mające bezpośredni wpływ na pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. W tym między innymi: 

  • strukturę strony, 
  • szybkość ładowania, 
  • elementy UX (użyteczność i nawigację), 
  • content (treści, grafiki, frazy kluczowe, tytuły i opisy podstron), 
  • bezpieczeństwo czy wersję mobilną.

Dbając o działania off-site, sprawdzamy profil linków, które kierują do Twojej strony – od początku jej istnienia. Dokument, jaki od nas otrzymujesz, nie jest wyłącznie analizą sytuacji zastanej. To również fachowo opracowane rekomendacje, czyli propozycje konkretnych rozwiązań rozbudowy witryny – najkorzystniejsze z marketingowego i biznesowego punktu widzenia, dostosowane do Twoich oczekiwań oraz specyfiki branży.

Techniczny audyt SEO to nie tylko wnioski i rekomendacje. Plik z analizą obejmuje również załączniki, w których wskazujemy problematyczne adresy URL, które wymagają poprawy, optymalizacji lub rozbudowy. 

Masz problem z przekierowaniami w obrębie serwisu? A może bezpłatne narzędzia wykazały, że Twoja strona generuje dużą ilość błędów 404, problemy z serwerem lub duplikacji treści? Profesjonalny audyt SEO rozwiąże te i inne problemy!

Profesjonalny audyt SEO – na co zwracamy uwagę?

Zastanawiasz się, co wchodzi w skład płatnego audytu SEO? Szczegółowe ramy możemy dostosować do Twoich potrzeb – to one zawsze są stawiane na pierwszym miejscu.

Standardowa analiza SEO w audycie płatnym obejmuje m.in.:

  • Analizę techniczną, w tym szybkość ładowania strony, responsywność, strukturę URL, linki kanoniczne, prawidłowość struktury kodu.
  • Analizę zawartości, czyli ocenę jakości treści na stronie, ich unikalność i optymalizację pod kątem słów kluczowych.
  • Analizę linków zwrotnych, w tym profil linków zwrotnych i strategię budowania linków.
  • Ocenę użyteczności i doświadczenia użytkownika, w tym design strony, nawigacja i interakcję z użytkownikami.
  • Analizę konkurencji, aby zrozumieć, jak strona wypada w porównaniu do konkurentów w branży.
  • Bezpieczeństwo witryny.

Omówienie audytu SEO

Nasza praca nie kończy się na przesłaniu pliku ze zbiorem błędów, rekomendacji lub wytycznych dotyczących wdrożeń. Pracujemy z Klientem i dla Klienta – po wykonaniu audytu, specjalista SEO omówi z Tobą każdy punkt, przedstawiając raport z zaleceniami, które pomogą udoskonalić Twoją stronę w celu lepszego spełnienia kryteriów wyszukiwarek. Jest to nic innego jak zaplanowany plan działania, który ma na celu podniesienie Twoich pozycji w Google, zwiększenie liczby odwiedzających i osiągnięcie założonych KPI. W trakcie tego procesu ekspert SEO nadaje hierarchię różnym działaniom optymalizacyjnym i wspólnie z Tobą opracowuje spersonalizowaną strategię optymalizacji, aby osiągnąć założone cele. Dlatego właśnie audyt SEO jest kluczowy dla każdego, kto pragnie zaznaczyć swoją obecność w świecie online.

Bądźmy w kontakcie etapie wdrożenia zaleceń optymalizacyjnych! Nasi specjaliści SEO z chęcią pomogą Twojemu działowi IT – przygotują przejrzysty harmonogram wdrożeń, sprawdzą poprawność poszczególnych implementacji.

Kiedy przeprowadzić profesjonalny audyt SEO?

Zastanawiasz się nad sensownością zamówienia płatnego audytu SEO? Pogłębiona analiza SEO strony sprawdzi się, jeśli:

  • chcesz zweryfikować dotychczasowe działania pozycjonerskie,
  • jesteś po dużych zmianach w obrębie witryny, planujesz (lub przeprowadziłeś) migrację na inny CMS, 
  • dotychczasowe działania SEO nie przynosiły pożądanych efektów i nie widzisz realnych wyników z kampanii organicznej,
  • aktualizacja algorytmu Google sprawiła, że Twoja pozycja w wyszukiwarce znacząco spadła,
  • rozpoczynasz współpracę z nową agencją SEO lub freelancerem.

Narzędzia do przeprowadzenia audytu SEO - sprawdź, jak pracujemy!

Nie ukrywamy metodologii naszej pracy i już od pierwszego dnia współpracy chcemy być jak najbardziej transparentni. Jeśli zamówienie profesjonalnego audytu SEO zależy od tego, z jakich narzędzi korzystamy i w jaki sposób analizujemy uzyskiwane dane - chętnie omówimy ten proces jeszcze przed przystąpieniem do przygotowania analizy SEO.

Płatny audyt SEO opiera się na skorzystaniu z profesjonalnych i specjalistycznych narzędzi, które są często niedostępne dla indywidualnych użytkowników. W naszej pracy skupiamy się m. in. na takich narzędziach jak: Senuto, Semstorm, Ahrefs, Surfer SEO, Sitebulb, a także Google Analytics i Google Search Console. Wymienione narzędzia to zaledwie wycinek tego, na czym pracujemy podczas przeprowadzania audytu SEO. 

Co zyskasz, wdrażając zalecenia optymalizacyjne z audytu SEO?

1.

Wzrost ruchu

na stronie internetowej

2.

Wzrost konwersji

na stronie internetowej

3.

Większa widoczność

witryny w organicznych wynikach wyszukiwania.

Jaki potencjał sprzedażowy kryje Twoja witryna i czy może być (jeszcze) większy?
Przekonaj się - zleć nam audyt SEO!

Case Study

Lepsza pozycja witryny w wynikach wyszukiwania, to większa widoczność firmy w Internecie. Sprawdź, co możesz zrobić, by stać się łatwo dostępny dla Klientów.
Zleć nam audyt SEO!

Polecają nas

Chcesz znaleźć się na wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania?
Na początku sprawdź, czy Twoja witryna spełnia aktualne standardy Google.
Zamów audyt SEO!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.