Porady

Dodano: 03.07.2024

Konwersje jako kluczowe zdarzenia w GA4 - zmiana nazewnictwa

Dlaczego Google Analytics 4 zmienia konwersje na kluczowe zdarzenia i jak ta zmiana może wpłynąć na analizę danych Twojej witryny?
Dodano: 01.07.2024

Analiza konkurencji za pomocą narzędzia Ahrefs

Ahrefs to jedno z najbardziej popularnych narzędzi wśród specjalistów SEO, które służy do szeroko pojętej analizy stron.
Dodano: 30.06.2024

GIFy – gdzie, po co i jak je stosować?

Wzrost konwersji nawet o 103%? GIFy to potrafią! Sprawdź, jak wynieść komunikację wizualną na wyższy poziom angażującą animacją. 
Dodano: 30.06.2024

Ignorowanie reklamy w Internecie – przyczyny i rozwiązania

Nie widzą, nie słyszą… nie kupują! Dlaczego reklama czasem nie działa? Sprawdźmy! 
Dodano: 26.06.2024

Jak przygotować skuteczny media plan?

Opanuj sztukę skutecznego media planu i podbij rynek swoją kampanią marketingową!
Dodano: 23.06.2024

Google Analytics – podstawowe wdrożenie krok po kroku

Zbieraj, mierz i analizuj dane dotyczące ruchu na Twojej stronie. Zacznij od instalacji Google Analytics 4. Zobacz, jakie to proste!
Dodano: 19.06.2024

Kluczowe wskaźniki KPI dla e-commerce – co musisz wiedzieć?

Zoptymalizuj e-sklep dzięki KPI na miarę Twojego biznesu. Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności, które pomogą Ci mierzyć swój sukces!
Dodano: 15.06.2024

Jak założyć firmowy profil na Instagramie?

  Zastanawiasz się, jak skutecznie promować swoją firmę w świecie mediów społecznościowych? Zacznij od założenia firmowego profilu na Instagramie. Przedstawiamy instrukcję krok po k...
Dodano: 12.06.2024

DebugView w Google Analytics 4 – jak z niego korzystać?

Analiza danych o zdarzeniach inicjowanych na witrynie w trybie DebugView pozwala przede wszystkim na weryfikację, czy aby na pewno GA4 prawidłowo rejestruje każde z nich. Jak poruszać się po jego inte...
Dodano: 05.06.2024

Skuteczne prośby o usunięcie danych w GA4 – jak zachować prywatność online?

Ochrona cyfrowej tożsamości. Poznaj kroki do skutecznego usuwania danych w GA4.
Dodano: 29.05.2024

Jak prowadzić analizę konkurencji w e-commerce?

  Konkurencja nigdy nie śpi! Opanuj sztukę analizy konkurentów w e-commerce i bądź zawsze o krok do przodu. Sprawdź, jak to zrobić!
Dodano: 28.05.2024

Lejek sprzedażowy w content marketingu

Zobacz, jak wygląda ścieżka zakupowa w ujęciu content marketingu i zacznij przekuwać leady w powracających klientów!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.