AI

Dodano: 20.09.2023

Sztuczna inteligencja w e-mail marketingu

  AI wkroczyło na dobre do świata marketingu – także tego mailowego. Jakie możliwości daje nam sztuczna inteligencja w tym momencie i jak wykorzystać ją w e-mail marketingu? Czytaj d...
Dodano: 26.06.2025

Co to jest entity salience i jak wpływa na pozycjonowanie?

Entity salience (istotność encji) to miara określająca jak bardzo badana encja wyróżnia się w tekście. Wskaźnik pomaga ustalić, czy dany obiekt odgrywa kluczową rolę w kontekście całej treści....
Dodano: 25.06.2025

Czy przegląd od AI w Google wpływa na ruch organiczny?

Google AI Overview (przegląd od AI) to funkcja wyszukiwarki, która działa w Polsce od 26 marca 2025 roku. Właśnie mija więc pierwszy kwartał od wdrożenia tego rozwiązania, więc czas na wyciągni...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.