Porady

Dodano: 16.08.2024

Jak zrobić dobre zdjęcie produktowe?

Sprzedaż bardzo mocno zależy od tego, jak zaprezentujesz się wizualnie. Zadbaj więc o to, by zdjęcia wykonane były na tyle dobrze, na ile to tylko możliwe!
Dodano: 14.08.2024

Jak budować dodatkową wartość dla klienta sklepu internetowego?

Wartość ponad cenę. Twój przewodnik po sukcesie w e-commerce.
Dodano: 07.08.2024

Zastosowanie segmentów w Google Analytics 4

Segmentacja dla lepszych decyzji marketingowych - odkryj potęgę GA4!
Dodano: 02.08.2024

Google Analytics – jak nadać dostęp dla agencji?

Google Analytics to skarbnica wiedzy o Twojej stronie internetowej. Najpierw jednak musimy otrzymać dostęp do panelu – oto jak szybko i skutecznie przyznać właściwe uprawnienia!
Dodano: 01.08.2024

Jak udostępnić piksel Meta? Instrukcja krok po kroku

  Udostępnianie piksela Meta to proces, który wymaga odpowiednich uprawnień i znajomości struktury portfolio firmowego w Meta. Sprawdź jak to zrobić!
Dodano: 24.07.2024

Jak utworzyć relację (stories) na Facebooku?

Sprawdź, jak tworzyć stories na Facebooku, które przyciągają i angażują odbiorców.
Dodano: 17.07.2024

Jak znaleźć grupę odbiorców w e-commerce?

Odkryj sekret skutecznego e-commerce - znajdź idealną grupę odbiorców i przekształć zainteresowanie w konwersje!
Dodano: 10.07.2024

Zdarzenia i konwersje w GA4

W Google Analytics 4 skuteczne śledzenie i prawidłowa konfiguracja zdarzeń na stronie internetowej są kluczowym elementem działań marketingowych. Dowiedz się, jak robi to FEB!
Dodano: 03.07.2024

Konwersje jako kluczowe zdarzenia w GA4 - zmiana nazewnictwa

Dlaczego Google Analytics 4 zmienia konwersje na kluczowe zdarzenia i jak ta zmiana może wpłynąć na analizę danych Twojej witryny?
Dodano: 01.07.2024

Analiza konkurencji za pomocą narzędzia Ahrefs

Ahrefs to jedno z najbardziej popularnych narzędzi wśród specjalistów SEO, które służy do szeroko pojętej analizy stron.
Dodano: 30.06.2024

GIFy – gdzie, po co i jak je stosować?

Wzrost konwersji nawet o 103%? GIFy to potrafią! Sprawdź, jak wynieść komunikację wizualną na wyższy poziom angażującą animacją. 
Dodano: 30.06.2024

Ignorowanie reklamy w Internecie – przyczyny i rozwiązania

Nie widzą, nie słyszą… nie kupują! Dlaczego reklama czasem nie działa? Sprawdźmy! 
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.