Strategia marketingowa

Dodano: 21.06.2024

W jaki sposób opinie klientów wpływają na konwersje w sklepie internetowym?

Jednym z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej jest dbałość o opinie klientów. Dowiedz się dlaczego!
Dodano: 17.06.2024

Namierzamy punkty styku i odpowiadamy, czym jest touchpoint!

Każdy, kto zaczyna myśleć o marketingu dla swojej firmy podświadomie czuje, że nośna kampania reklamowa wiąże się z obecnością w różnych kanałach.
Dodano: 31.05.2024

Wartość w marketingu – czym jest marketing wartości?

Podczas tysięcy rozmów handlowych, szkoleń i konferencji pojęciu wartości zrobiono to samo co słowu innowacja.
Dodano: 29.05.2024

Jak prowadzić analizę konkurencji w e-commerce?

  Konkurencja nigdy nie śpi! Opanuj sztukę analizy konkurentów w e-commerce i bądź zawsze o krok do przodu. Sprawdź, jak to zrobić!
Dodano: 24.05.2024

Marketing mix 7p – strategia dla sklepów internetowych

Marketing mix 7P to rozszerzona wersja klasycznego modelu 4P, opracowana z myślą o firmach oferujących usługi.
Dodano: 23.05.2024

Marża a narzut w e-commerce – jak je obliczyć?

Poznanie tych koncepcji oraz umiejętność ich właściwego obliczania może być decydujące dla rentowności Twojego biznesu online.
Dodano: 23.05.2024

Jak stworzyć skuteczny lead magnet dla sklepu internetowego?

Prowadzenie efektywnego sklepu internetowego wymaga nie tylko atrakcyjnej oferty produktowej, ale także skutecznych strategii pozyskiwania nowych klientów.
Dodano: 23.05.2024

Co to jest lead nurturing i jak wdrożyć tę taktykę dla e-commerce?

Skuteczne pozyskiwanie i utrzymywanie klientów to klucz do sukcesu w każdej branży, również w e-commerce. Jedną z najskuteczniejszych strategii, która może pomóc Twojej fir...
Dodano: 08.05.2024

Potwierdzenie subskrypcji newslettera – czy warto stosować double opt-in?

Double opt-in? Jesteśmy na TAK! Sprawdź dlaczego!
Dodano: 05.05.2024

Czym są cele marketingowe i jak je wyznaczyć?

Wysoki współczynnik konwersji opiera się na solidnym fundamencie – jasno określonych celach. Jak je definiować i rozumieć?
Dodano: 24.04.2024

Jak przygotować sklep internetowy do sprzedaży B2B?

Twój przewodnik po udanej sprzedaży.
Dodano: 23.04.2024

Jak odpowiadać na pozytywne i negatywne opinie Google?

Opinie na temat firmy są niezwykle ważne dla każdego przedsiębiorstwa. Stanowią one cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów.
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.