Strategia marketingowa

Dodano: 23.05.2024

Marża a narzut w e-commerce – jak je obliczyć?

Poznanie tych koncepcji oraz umiejętność ich właściwego obliczania może być decydujące dla rentowności Twojego biznesu online.
Dodano: 23.05.2024

Jak stworzyć skuteczny lead magnet dla sklepu internetowego?

Prowadzenie efektywnego sklepu internetowego wymaga nie tylko atrakcyjnej oferty produktowej, ale także skutecznych strategii pozyskiwania nowych klientów.
Dodano: 23.05.2024

Co to jest lead nurturing i jak wdrożyć tę taktykę dla e-commerce?

Skuteczne pozyskiwanie i utrzymywanie klientów to klucz do sukcesu w każdej branży, również w e-commerce. Jedną z najskuteczniejszych strategii, która może pomóc Twojej fir...
Dodano: 08.05.2024

Potwierdzenie subskrypcji newslettera – czy warto stosować double opt-in?

Double opt-in? Jesteśmy na TAK! Sprawdź dlaczego!
Dodano: 05.05.2024

Czym są cele marketingowe i jak je wyznaczyć?

Wysoki współczynnik konwersji opiera się na solidnym fundamencie – jasno określonych celach. Jak je definiować i rozumieć?
Dodano: 24.04.2024

Jak przygotować sklep internetowy do sprzedaży B2B?

Twój przewodnik po udanej sprzedaży.
Dodano: 23.04.2024

Jak odpowiadać na pozytywne i negatywne opinie Google?

Opinie na temat firmy są niezwykle ważne dla każdego przedsiębiorstwa. Stanowią one cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów.
Dodano: 19.04.2024

Social proof marketing – sposób na zwiększenie zaangażowania

Czy wiesz, że według badań aż 83% użytkowników woli dokonać zakupu na podstawie pozytywnych opinii innych konsumentów niż zaufać tradycyjnej reklamie? 
Dodano: 01.04.2024

Real time marketing – jak robić go dobrze?

Real Time Marketing (RTM) to strategia marketingowa, która polega na reagowaniu na bieżące wydarzenia i trendy w czasie rzeczywistym. 
Dodano: 17.03.2024

Marketing zintegrowany dla e-commerce - poznaj korzyści!

Działaj kompleksowo - zintegruj marketing swojej firmy! Jeśli chcesz dowiedzieć się, po co i jak to zrobić, czytaj dalej!
Dodano: 18.02.2024

Jak kontrolować budżet marketingowy i unikać jego przepalania?

Zastanawiasz się, czy planowane przez Ciebie działania marketingowe przyniosą zakładane efekty? Skupmy się na kontroli budżetu marketingowego.  
Dodano: 18.02.2024

Podstawowe strategie obecności w social media dla e-commerce

Mówi się: nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz. Czy taka sama zasada obowiązuje w social media e-commerce? Przekonaj się!  
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.