Marketing Automation

Dodano: 18.02.2024

Jak kontrolować budżet marketingowy i unikać jego przepalania?

Zastanawiasz się, czy planowane przez Ciebie działania marketingowe przyniosą zakładane efekty? Skupmy się na kontroli budżetu marketingowego.  
Dodano: 18.02.2024

Strategie remarketingowe w e-commerce

Kilka słów o jednej z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form reklamy internetowej – remarketingu.
Dodano: 31.01.2024

10 tipów na uratowanie porzuconego koszyka za pomocą marketing automation

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie dzięki marketing automation! Oto 10 praktycznych porad, które pomogą Ci uratować porzucone koszyki.
Dodano: 20.12.2023

Progowanie danych w Google Analytics 4

Pracując z Google Analytics 4 możesz mieć do czynienia z sytuacją, kiedy na stronie głównej lub dowolnego, otwartego raportu zauważysz charakterystyczny pomarańczowy alert informujący o zastoso...
Dodano: 15.11.2023

Wykorzystanie modelu SOSTAC w planowaniu strategii e-commerce

Zastanawiasz się, jak skutecznie zaplanować i wdrożyć swoją strategię marketingową? Odkryj model SOSTAC - prosty, lecz potężny framework przydatny w planowaniu i analizie działań.
Dodano: 08.11.2023

Konwersje rozszerzone w Google Ads

Chcesz zagłębić się w efektywność swoich kampanii? Skorzystaj z możliwości konwersji rozszerzonych!
Dodano: 25.10.2023

Marketing automation jako narzędzie do generowania leadów

Zrewolucjonizuj swój biznes dzięki marketing automation! Generowanie leadów nigdy nie było takie efektywne!
Dodano: 18.10.2023

Google Signals. Co to jest i jakie korzyści przynosi?

Personalizacja reklam i ścieżka konwersji w aspekcie cross-device to dwa pojęcia, które leżą u podstaw Google Signals –  funkcji, którą odnajdziesz Google Analytics 4. Dlaczeg...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.