Porady

Dodano: 22.11.2021

7 sprawdzonych patentów, jak sprzedać więcej na święta 2021

  Święta to w branży e-commerce czas wzmożonej sprzedaży. Jesteś ciekaw, jak najlepiej wykorzystać ten wyjątkowy okres, żeby podnieść swoje wyniki? Sprawdź!
Dodano: 16.08.2021

Jak zrobić dobre zdjęcie produktowe?

Sprzedaż bardzo mocno zależy od tego, jak zaprezentujesz się wizualnie. Zadbaj więc o to, by zdjęcia wykonane były na tyle dobrze, na ile to tylko możliwe!
Dodano: 09.08.2021

Wakacyjne planowanie kampanii back to school dla e-commerce

Back to school to gorączka zakupów, również dla branż, które nie kierują oferty bezpośrednio do uczniów i rodziców. Przeczytaj, jeśli zależy Ci na zyskach! ...
Dodano: 13.07.2021

Jak udostępnić Pixel Facebooka? Instrukcja krok po kroku

  Nowe konto reklamowe, nowe dane? Niekoniecznie! Poprawnie udostępniony piksel Facebooka pozwala na korzystanie z danych historycznych kampanii prowadzonych na dotychczasowym koncie.&...
Dodano: 02.04.2021

Logo w kreacji reklamowej - Jak stosować znak graficzny, żeby nie szpecił?

W jaki sposób umieszczać logo na grafikach, żeby dobrze spełniało swoją funkcję? W jakim powinno być formacie, rozmiarze, kolorze... tego wszystkiego i wiele więcej, dowiesz się dziś z poniższe...
Dodano: 08.02.2021

Google Analytics – jak nadać dostęp dla agencji?

Google Analytics to skarbnica wiedzy o Twojej stronie internetowej. Jeśli został prawidłowo wdrożony i skonfigurowany będziemy mogli na jego podstawie określić kondycję witryny i zaproponować ścieżki ...
Dodano: 17.02.2021

Zakładanie fanpage’a na Facebooku krok po kroku

Zastanawiasz się nad założeniem fanpage’a na Facebooku, ale nie do końca wiesz, jak? Pozwól, że wyjaśnię Ci wszystko krok po kroku.
Dodano: 16.11.2020

Długa droga od „znam markę” do „kupię produkt” Część 3: dziury w pamięci i braki w konwersji

  Utrzymanie marki w głowach konsumentów nie jest zamkniętym procesem, lecz wymaga ciągłego działania. Na pocieszenie – jeśli odrobisz tę lekcję, to wcale nie musisz być najle...
Dodano: 09.11.2020

Długa droga od „znam markę” do „kupię produkt”. Część 2: Teoria procesu zakupowego

Proces zakupowy to nie tylko „lejek” i customer journey. Istotne procesy dzieją się wcześniej i głębiej, nie tylko przed wystąpieniem decyzji zakupowej, ale nawet przed wykrystalizowaniem ...
Dodano: 02.11.2020

Długa droga od „znam markę” do „kupię produkt”. Część 1: „znam” znaczy „pamiętam”

Stawianie twardych celów sprzedażowych i ich mierzenie przychodzi z łatwością. Trudność zaczyna się, jeśli chodzi o sferę oczekiwań względem kampanii zasięgowych i wizerunkowych, których...
Dodano: 05.10.2020

Content marketing B2C a B2B. Istotne różnice (i podobieństwa)

Komunikacja B2C i B2B różni się w mniejszym stopniu, niż myślisz. Zobacz, w którym miejscu wciąż jest widoczna, a gdzie zupełnie się zatarła.
Dodano: 14.09.2020

Tagowanie linków – Rachunek zysków i strat

Jak prowadzić skuteczną kampanię reklamową, kiedy konwersje nie są przypisane do odpowiednich źródeł? Jak analizować wyniki?
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.