Blog o marketingu

Dodano: 09.09.2022

Jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku?

Organizacja konkursu na Facebooku czy Instagramie wydaje się prosta. Aby upewnić się, że z punktu widzenia Meta rywalizacja będzie legalna, warto przestrzegać kilku zasad.
Dodano: 09.06.2022

Jak założyć konto w Google Mechant Center (GMC)?

  Chcąc wyświetlać reklamy w ramach kampanii produktowej Google Ads pierwsze, co musisz zrobić to… założyć i poprawnie skonfigurować konto Mechant Center. Sprawdź, w jaki spos&o...
Dodano: 12.05.2022

Opis produktu, który sprzedaje. Jak zrobić to dobrze?

Wystarczy bezbłędne copy, a produkt obroni się sam? Nie tak szybko! Jak pisać, żeby tekst sprzedawał?
Dodano: 04.04.2022

Skala rośnie ROAS spada - mechanizm rosnących zysków przy spadającym ROAS

Czy utrzymywanie określonego poziomu ROAS może zahamować wzrost Twojego sklepu? Jak poradzić sobie z tym problemem? 
Dodano: 21.03.2022

Optymalizacja SEO sklepu Shoper

  Prowadzisz swój sklep internetowy oparty na systemie Shoper? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, które mogą zoptymalizować platformę pod kątem SEO.
Dodano: 14.03.2022

Fotograficzny e-commerce z nowej perspektywy. Case Study

  Fripers to dystrybutor wysokiej klasy sprzętu fotograficznego i użytecznych akcesoriów foto-wideo do pracy w studio oraz sesji, nagrań plenerowych.
Dodano: 28.02.2022

Remarketing bez tajemnic - cele i strategie do wdrożenia od zaraz!

Wiesz co to remarketing, ale ciągle czujesz, że jest zbyt skomplikowany i chcesz poznać go lepiej? Czas na listy remarketingowe!
Dodano: 08.02.2022

Case study: jak w miesiąc zwiększyć potencjał sprzedażowy i obniżyć koszty CPC o 84%

  Thoro to polska marka oferująca oryginalne, designerskie i ekskluzywne oświetlenie do domu. Firmie przyświeca idea poszukiwania równowagi pomiędzy funkcjonalnością i designem, odp...
Dodano: 24.01.2022

Czy już czas rozpocząć sprzedaż zagraniczną na marketplace’ach?

Jednym z globalnych trendów widocznych w obszarze sprzedaży elektronicznej jest zwrot klientów w kierunku platform sprzedażowych zapewniających dostęp do oferty wielu dostawców. S...
Dodano: 17.01.2022

Przykłady skutecznego CTA w treści

Co to jest CTA? Jak się nim posługiwać, żeby generować więcej leadów? Przeczytaj i dowiedz się sam!   
Dodano: 10.01.2022

Copywriting a content marketing – różnice

  Copywriting i content marketing są pojęciami mylonymi ze sobą. Czy jednak to jedno i to samo? Odpowiedź znajdziesz w artykule. 
Dodano: 22.12.2021

Kalendarz Marketera 2022

  Wyjątkowy Kalendarz Marketera 2022 od FEB z ważnymi datami i kluczowymi okresami dla e-commerce. Do pobrania za darmo!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.