Marketing Automation

Dodano: 17.05.2023

Marketing zintegrowany dla e-commerce - poznaj korzyści!

Działaj kompleksowo - zintegruj marketing swojej firmy! Jeśli chcesz dowiedzieć się, po co i jak to zrobić, czytaj dalej!
Dodano: 22.02.2023

11 porad, które pozwolą zwiększyć skuteczność Twojego newslettera

Tworzysz newsletter? Na pewno zależy Ci na jego skuteczności. Co zrobić, by Twoje mailingi były chętnie otwierane przez odbiorców i niosły za sobą konwersje?
Dodano: 11.10.2021

Kiedy jest właściwy moment, by zacząć automatyzować?

  Automatyzacja to duże ułatwienie dla specjalistów, ale też nowe możliwości. Kiedy zacząć automatyzować, by efekty były najlepsze?
Dodano: 19.04.2021

Social Proof - (nie)oczywisty sposób na zwiększenie zaangażowania Klientów

Czy wiesz, że według badań aż 83% użytkowników woli dokonać zakupu na podstawie pozytywnych opinii innych konsumentów niż zaufać tradycyjnej reklamie? 
Dodano: 18.02.2024

Jak kontrolować budżet marketingowy i unikać jego przepalania?

Zastanawiasz się, czy planowane przez Ciebie działania marketingowe przyniosą zakładane efekty? Skupmy się na kontroli budżetu marketingowego.  
Dodano: 18.02.2024

Strategie remarketingowe w e-commerce

Kilka słów o jednej z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form reklamy internetowej – remarketingu.
Dodano: 01.03.2021

4 powody, dla których warto wdrożyć Live Chat na swojej stronie

Zastanawiałeś się kiedyś jaką rolę odgrywa Live Chat na stronie? A może wciąż kierujesz się stereotypem, że jest to zbędna funkcjonalność? Przekonaj się, że jest wprost przeciwnie!
Dodano: 11.01.2021

Jak wykorzystać narzędzie Marketing Automation w reklamach na Facebooku?

Jakie możliwości daje nam narzędzie Marketing Automation w kontekście działań reklamowych na Facebooku? Poznaj je - na przykładzie SALESmanago!  
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.