Na czym polegają kampanie retargetingowe Criteo?

Dodano 11.01.2023

Zastanawiasz się jak przekształcić ruch na swojej stronie w konwersje? Masz dość bezskutecznych kampanii? Poznaj Criteo! 

Chcesz zoptymalizować swoje kampanie reklamowe i wyświetlać się tym osobom, które naprawdę są zainteresowane Twoim produktem lub usługą? Odpowiedzią na Twoje pragnienia jest Criteo!

 

Co to jest Criteo?

Criteo to narzędzie, które pomaga prowadzić kampanie retargetingowe, skutecznie pozyskując klientów Twojego sklepu. Jest ono podobne do Google Ads i Facebook Ads, jednak jego przewaga tkwi w automatyzacji. 

Dzięki zautomatyzowanym działaniom i uczeniu maszynowemu Criteo jest doceniane na rynkach całego świata, w tym szczególnie wśród najbardziej rozwiniętych krajów, takich jak: USA, Japonia, Niemcy, Wielka Brytania czy Francja.

Swoją wysoką pozycję wśród ulubieńców marketerów zawdzięcza między innymi zaawansowanemu systemowi do retargetowania opartego na sztucznej inteligencji, czyli docieraniu do konsumentów, którzy są zainteresowani zakupem produktów lub usług, jakie oferujesz.

 

Criteo Dynamic Retargeting - na czym polega?

Retargeting to system przypominania użytkownikom o Twoim produkcie/usłudze. Ważne w tym procesie jest to, że wykazali oni wcześniej zainteresowanie - stąd system mógł ich zidentyfikować i do nich dotrzeć. 

Przypominanie to ma na celu skłonić do finalizacji zakupu.

 

Skąd system wie, kto oglądał nasz produkt?

System śledzenia bazuje na fragmentach kodu ze strony i plikach cookie - zbiera dane o użytkowniku i śledzi jego ruchy, przypisując mu cechy i zainteresowania, dzięki którym może sprecyzować ofertę, która będzie podstawą remarketingu w późniejszym czasie.

 

Jak działa Criteo Dynamic System?

Działania remarketingowe bazują zwykle na pokazywaniu odbiorcy tych produktów, które przeglądał. Criteo Dynamic Retargeting dzięki swojej sztucznej inteligencji wyszukuje najlepsze dopasowania spośród całego asortymentu na stronie, które z największym prawdopodobieństwem użytkownik będzie chciał kupić.

Co więcej - algorytm tego narzędzia sam dostosowuje rodzaj kreacji, a także porę i miejsce jej wyświetlenia, która z największą dozą prawdopodobieństwa przyciągnie uwagę klienta i skłoni go do zakupu.

Criteo potrafi śledzić użytkownika na różnych urządzeniach.

Co ważne - im więcej użytkowników odwiedza stronę, tym lepiej dla systemów Criteo - dzięki temu algorytmy mogą jeszcze lepiej dostosowywać kreacje, aby uzyskać jak największą skuteczność. 

 

Criteo Dynamic Retargeting - korzyści

Korzystanie z systemu retargetingowego Criteo przynosi wiele korzyści. Między innymi:

  • na bieżąco optymalizuje kampanie reklamowe (dzięki technologii uczenia maszynowego),

  • zwiększa ilość konwersji (poprzez reklamowanie osobom, które wykazały już zainteresowanie naszym produktem),

  • automatycznie generuje bardziej skuteczne reklamy (dostosowuje je uwzględniając preferencje użytkownika, a także czas i miejsca jego aktywności),

  • pomaga retargetować sklep e-commerce, który ma ogromny wybór produktów,

  • efektywnie rozbudowuje bazę klientów,

  • stanowi ratunek dla finalizacji zakupów z porzuconego koszyka.

 

Jeśli szukasz sposobu, aby przekonać użytkownika do powrotu na Twoją stronę w celu dokończenia zakupów, postaw na efektywność sztucznej inteligencji w kampaniach Criteo. Dynamiczna optymalizacja pozwala dostosować przekaz do preferencji użytkownika wtedy, kiedy tego potrzebujesz. Zwiększenie liczby konwersji to Twój cel? Skontaktuj się z nami i zwiększ sprzedaż w swoim sklepie!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.