Strategia marketingowa

Dodano: 15.11.2023

Wykorzystanie modelu SOSTAC w planowaniu strategii e-commerce

Zastanawiasz się, jak skutecznie zaplanować i wdrożyć swoją strategię marketingową? Odkryj model SOSTAC - prosty, lecz potężny framework przydatny w planowaniu i analizie działań.
Dodano: 29.09.2023

5 sprawdzonych taktyk marketingowych dla e-commerce

Od strategii do taktyki, czyli przepis na sprawny marketing.
Dodano: 06.09.2023

Jak przygotować content plan pod SEO? Strategia i narzędzia

Jak stworzyć skuteczny content plan w kontekście pozycjonowania i z jakich narzędzi skorzystać, aby wycisnąć jak najwięcej efektów w jak najkrótszym czasie? Sprawdź nasze sprawdzone spos...
Dodano: 26.04.2023

CLV - czym jest wartość życiowa klienta i jak wykorzystać ją w e-commerce?

Świadomość wartości życiowej klienta jest bardzo ważna w długoterminowej perspektywie działalności firmy. Dlaczego? Czytaj dalej!
Dodano: 19.04.2023

Manager sklepu internetowego - kluczowe kompetencje

Manager sklepu e-commerce - człowiek orkiestra. Sprawdź, jakie kompetencje są potrzebne do pełnienia tak ważnej roli!
Dodano: 25.01.2023

Jak skutecznie współpracować z agencją marketingową?

Zastanawiasz się jak wygląda współpraca z agencją reklamową? Chciałbyś rozpocząć wspólne działanie? Zapraszamy do lektury. 
Dodano: 23.02.2021

Brand claim - ważny towarzysz marki. I kropka!

Czy da się przedstawić esencję marki poprzez krótkie hasło, a nawet dwa słowa? Dowiedz się czym jest claim!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.