Blog o marketingu

Dodano: 12.01.2023

Dyrektywa Omnibus - główne zmiany dla sklepów internetowych

Czym jest dyrektywa Omnibus? Jak wpłynie na Twój sklep? Jakie obowiązki na Ciebie nakłada i jakie kary grożą Ci za ich zignorowanie? Przygotowaliśmy krótkie wyjaśnienie najbardziej paląc...
Dodano: 11.01.2023

Na czym polegają kampanie retargetingowe Criteo?

Zastanawiasz się jak przekształcić ruch na swojej stronie w konwersje? Masz dość bezskutecznych kampanii? Poznaj Criteo! 
Dodano: 14.12.2022

Przydatne wtyczki SEO dla WooCommerce 2023

Czy WordPress to narzędzie, na którym możesz postawić sklep e-commerce? Tak! Jak to zrobić? Czytaj dalej - podpowiadamy!  
Dodano: 01.12.2022

Google Analytics 4 - dlaczego powstał i co nam daje?

Google jakiś czas temu, wydał nową wersję najpopularniejszego narzędzia. Jak się nim posługiwać?  
Dodano: 16.11.2022

Performance Max - jak ustawić kampanię?

Inteligentne kampanie produktowe należą już do przeszłości. Dowiedz się, jak ustawić ich zamiennik - Performance Max. 
Dodano: 02.11.2022

Wytyczne do tworzenia video Social Media

  Chwilę temu na naszym blogu pojawił się artykuł o aktualnych wymiarach grafik. Czas więc na video! 
Dodano: 05.10.2022

Regulamin konkursu - jak go stworzyć?

  Konkursy to świetny sposób, by zyskać rzesze fanów. Jednak by taka akcja okazała się sukcesem, konieczny jest regulamin. Jak go stworzyć? 
Dodano: 21.09.2022

Helpful Content Update - jaką zmianę spowodował?

  W dzisiejszych czasach, aby odnieść sukces w internecie, konieczne jest dostosowanie treści do wymagań wyszukiwarek, w szczególności Google.
Dodano: 15.09.2022

Duplicate content – na czym polega powielanie treści?

Powielanie treści, zwane również duplikacją treści lub duplicate content, to sytuacja, w której te same teksty pojawiają się w różnych miejscach w Internecie.  
Dodano: 09.09.2022

Jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku?

Organizacja konkursu na Facebooku czy Instagramie wydaje się prosta. Aby upewnić się, że z punktu widzenia Meta rywalizacja będzie legalna, warto przestrzegać kilku zasad.
Dodano: 04.04.2022

Skala rośnie ROAS spada - mechanizm rosnących zysków przy spadającym ROAS

Czy utrzymywanie określonego poziomu ROAS może zahamować wzrost Twojego sklepu? Jak poradzić sobie z tym problemem? 
Dodano: 28.02.2022

Remarketing bez tajemnic - cele i strategie do wdrożenia od zaraz!

Wiesz co to remarketing, ale ciągle czujesz, że jest zbyt skomplikowany i chcesz poznać go lepiej? Czas na listy remarketingowe!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.