Blog o marketingu

Dodano: 20.03.2020

Jak długie ładowanie strony wpływa na sprzedaż e-commerce?

  Strona, która ładuje się, w nieskończoność tylko denerwuje. Poza tym nie robi nic. Nie generuje ruchu. Nie konwertuje. Nie zarabia...
Dodano: 05.02.2020

Konwersja niejedno ma imię – jak określać cele marketingowe?

Wysoki współczynnik konwersji opiera się na solidnym fundamencie – jasno określonych celach. Jak je definiować i rozumieć?
Dodano: 22.01.2020

Strategia w każdym aspekcie marketingu – jak planujemy wspólnie z Klientami?

„Jak?”, „kiedy?” i „za ile?” to zwykle są pytania stawiane na starcie współpracy. „To zależy” stanowi natomiast powszechną i znienawidzoną odpowi...
Dodano: 21.01.2020

Nie masz czasu na marketing? Poznaj Koordynatorów!

Planowanie działań marketingowych jest ważne, wiele mówi się o strategicznym podejściu do rozwoju komunikacji. Jednak nawet najlepszy pomysł bez skutecznej egzekucji pozostaje jedynie marzeniem...
Dodano: 18.12.2019

Kiedy kampania naprawdę zarabia, czyli co to jest ROAS i jak go obliczyć?

Kampanie marketingowe są nastawione na kreowanie wizerunku marki, pozyskiwanie klientów i  zysk. Co na temat zysku powie nam ROAS?
Dodano: 04.12.2019

Moduł e-commerce w Google Analytics. Z czym to się je?

Efektywna sprzedaż internetowa to analiza wymagań rynku i potrzeb klienta. Świadomość marki pomoże nam budować moduł e-commerce.
Dodano: 20.11.2019

Cele w Google Analytics, dlaczego warto je konfigurować i jak je mierzyć?

Strategia marketingowa opiera się na analizie rynku i ruchu w Twojej witrynie. Jak może Ci w tym pomóc konfiguracja celów w GA?
Dodano: 06.11.2019

Jak wdrożyć kod śledzenia Google Analytics?

By korzystać z możliwości, jakie daje Google Analytics, potrzebujesz kodu śledzącego. W jaki sposób dodać go w kodzie strony?
Dodano: 23.10.2019

Google Analytics: podstawowe wdrożenie krok po kroku

Zbieraj, mierz i analizuj dane dotyczące ruchu na Twojej stronie. Zacznij od instalacji Google Analytics. Zobacz, jakie to łatwe!
Dodano: 18.09.2019

Kary Google – czyli o filtrach i banach słów kilka

Google w starciu z nieuczciwymi pozycjonerami wykorzystuje niczego sobie arsenał środków zapobiegawczych. Najpoważniejszą bronią są kary Google: algorytmy, bany, filtry,  nawet zesp&oacute...
Dodano: 04.09.2019

Kapelusze SEO – czyli o technikach pozycjonowania

Ilu specjalistów, tyle technik pozycjonowania? Tak, ale tylko w teorii. Praktyka sprowadza się do dwóch dominujących strategii działań: Black Hat Seo i stojącego w opozycji White Hat Seo...
Dodano: 07.08.2019

Dlaczego nie stać Cię na tanie SEO?

Choć czasy pozycjonowania „za efekt” dawno minęły, ta forma rozliczenia wciąż wzbudza szerokie zainteresowanie. Dzisiaj, by osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, nie wystarczy ...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.