Blog o marketingu

Dodano: 10.08.2020

SEO News lipiec 2020

Dodano: 04.08.2020

Fabryka e-biznesu certyfikowanym Partnerem Criteo

  FEB otrzymał oficjalny status partnera Criteo. Tym samym zyskaliśmy większy dostęp do eksperckiej wiedzy, dzięki której zwiększamy efektywność działań sprzedażowych na każdym etapie ś...
Dodano: 04.06.2020

Przykłady kampanii Google GDN na każdym etapie lejka sprzedażowego

W jaki sposób, poprzez reklamy w ramach GDN, skutecznie promować markę na poszczególnych etapach procesu sprzedażowego?
Dodano: 30.04.2020

Jak cię widzą, tak cię... kupują. Reklamy produktowe w Zakupach Google (Google Shopping)

Dzięki Ads możemy promować sklep internetowy różne sposoby. Jednym z najlepszych jest reklama produktowa w usłudze Google Zakupy.
Dodano: 17.04.2020

Google Ads. DLACZEGO warto inwestować w reklamy płatne?

  Poznaj 10 argumentów przemawiających za zastosowaniem Google Ads — jednego z podstawowych narzędzi promocji marki w Internecie.
Dodano: 06.04.2020

Google Ads. KIEDY warto inwestować w reklamy płatne?

  Kampania Google Ads zapewnia widoczność, generuje ruch, po prostu działa. Kiedy SZCZEGÓLNIE warto w nią inwestować?  
Dodano: 20.03.2020

Jak długie ładowanie strony wpływa na sprzedaż e-commerce?

  Strona, która ładuje się, w nieskończoność tylko denerwuje. Poza tym nie robi nic. Nie generuje ruchu. Nie konwertuje. Nie zarabia...
Dodano: 22.01.2020

Strategia w każdym aspekcie marketingu – jak planujemy wspólnie z Klientami?

„Jak?”, „kiedy?” i „za ile?” to zwykle są pytania stawiane na starcie współpracy. „To zależy” stanowi natomiast powszechną i znienawidzoną odpowi...
Dodano: 21.01.2020

Nie masz czasu na marketing? Poznaj Koordynatorów!

Planowanie działań marketingowych jest ważne, wiele mówi się o strategicznym podejściu do rozwoju komunikacji. Jednak nawet najlepszy pomysł bez skutecznej egzekucji pozostaje jedynie marzeniem...
Dodano: 18.12.2019

Kiedy kampania naprawdę zarabia, czyli co to jest ROAS i jak go obliczyć?

Kampanie marketingowe są nastawione na kreowanie wizerunku marki, pozyskiwanie klientów i  zysk. Co na temat zysku powie nam ROAS?
Dodano: 04.12.2019

Moduł e-commerce w Google Analytics. Z czym to się je?

Efektywna sprzedaż internetowa to analiza wymagań rynku i potrzeb klienta. Świadomość marki pomoże nam budować moduł e-commerce.
Dodano: 20.11.2019

Cele w Google Analytics, dlaczego warto je konfigurować i jak je mierzyć?

Strategia marketingowa opiera się na analizie rynku i ruchu w Twojej witrynie. Jak może Ci w tym pomóc konfiguracja celów w GA?
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.