CASE STUDY

Branża edukacyjna – instytucja publiczna

Instytucja publiczna z branży edukacyjnej zajmująca się sprawami studentów, uczelni i naukowców.

Narzędzia

  • Social media (Facebook)
  • Aplikacja konkursowa
  • Promocja Facebook Ads

Wyzwanie

  • Stworzenie konkursu popularyzującego kierunki zamawiane na w szkołach wyższych, 
  • Dotarcie do licealistów i maturzystów,
  • Popularyzacja imienia polskiego naukowca, wynalazcy metody otrzymywania monokryształów.

Rozwiązanie

  • Opracowaliśmy koncepcję konkursu, w której uczestnicy mieli za zadanie wymyślić fikcyjne anegdoty związane z wielkimi wynalazkami ludzkości,
  • Konkurs składał się z 14 epizodów zróżnicowanych pod względem graficznym,
  • Na potrzeby akcji stworzyliśmy dedykowaną aplikację konkursową, 
  • Zajęliśmy się całościową opieką nad akcją – przygotowaliśmy niezbędne założenia i regulaminy, prowadziliśmy moderację wpisów oraz pomogliśmy w wyborze zwycięzców,
  • Wdrożyliśmy kampanię FaceAds zwiększając zasięg i pozyskując uczestników konkursu.

Efekty

  • Ponad 720 prac konkursowych
  • Blisko 6000 nowych fanów promowanego fanpage 
  • Powierzenie nam realizacji kolejnej edycji akcji

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.