CASE STUDY
Branża meblarska – akcesoria meblowe
Firma oczekiwała pomysłu sprzedaży jednego ze swoich produktów – regulowanych stelaży biurek, które umożliwiają pracę na stojąco. Zaproponowane przez nas rozwiązanie to kreacja odrębnej marki. Pomysłem na budowę rozpoznawalności i zasięgu była kampania marketingowa stylizowana na akcję społeczną walczącą z siedzącym trybem życia.
Narzędzia
- Branding
- Landing page
- Kampania efektywnościowa
- Remarketing
Wyzwanie
- Budowa świadomości istnienia produktu
- Launch marki
- Rozpoczęcie sprzedaży produktu
Rozwiązanie
- strategia komunikacji marki,
- stworzenie marki,
- pełna obsługa mediów społecznościowych i kampanii efektywnościowej,
- pełna analityka i konfiguracja sklepu
- Stworzenie landing page akcji społecznej dedykowanej zwiększaniu świadomości na temat szkodliwości siedzącego trybu życia
- stworzenie landing page sprzedażowego agregującego ruch z mediów społecznościowych oraz z akcji społecznościowej
Efekty
- rozpoczęcie sprzedaży stelaży biurek przez kanały online.