CASE STUDY

Branża medyczna – sklep fizjoterapeutyczny

Sklep internetowy oferujący wszystko, czego w codziennej pracy z pacjentami mógłby potrzebować fizjotrapeuta. 

Narzędzia

  • FaceAds
  • Google Ads
  • Marketing Automation

Wyzwanie

  • Jak najszybsze rozpoczęcie sprzedaży zaraz po starcie sklepu,
  • Rozwój e-commerce, skalowanie sprzedaży i pozyskanie nowych użytkowników.

Rozwiązanie

  • Strategia reklamowa,
  • Kampania efektywnościowa,
  • Audyt UX i pełna analityka.

Efekty

  • Systematyczny wzrost sprzedaży,
  • ROAS na poziomie ustalonym z Klientem.

 

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.