CASE STUDY

Case study – branża medyczna

Specjalizacją klienta jest odzież medyczna, jednak marka zajmuje się produkcją i dystrybucją szerokiej gamy produktów medycznych. 

Narzędzia

  • Audyt SEO
  • Pozycjonowanie / SEO

 

Wyzwanie

  • Nadchodząca zmiana silnika sklepu
  • Brak wdrożeń optymalizacyjnych powodujący spadki widoczności
  • Słaba widoczność sklepu w wynikach organicznych na tle konkurencji

Rozwiązanie

  • Audyt SEO
  • Optymalizacja elementów technicznych strony na podstawie audytu
  • Optymalizacja struktury kategorii
  • Link building
  • Rozbudowa i optymalizacja treści bloga i strony

Efekty

  • 23% wzrost ruchu ze źródła organic
  • Odwrócenie tendencji zmian widoczności strony - obecnie widoczny jest systematyczny wzrost
  • Wzrost pozycji wszystkich monitorowanych fraz kluczowych

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.