CASE STUDY

Branża modowa – sklep obuwniczy

Wygoda i styl to znaki rozpoznawcze produktów oferowanych przez naszego klienta. Kluczowym źródłem przychodu jest intuicyjny sklep internetowy. Firma nieustannie poszukuje możliwości i ekspansji na polu oferty i marketingu.

Narzędzia

  • Facebook
  • FaceAds
  • Narzędzia kampanii efektywnościowej Google Ads
  • Remarketing dynamiczny
  • E-mail marketing
  • Działania analityczne i strategiczne
  • Doradztwo marketingowe

Wyzwanie

  • Całościowa obsługa i wsparcie marketingowe połączone z budową sprzedaży w sklepie internetowym

Rozwiązanie

  • Wdrożenie nowych narzędzi promocyjnych oraz optymalizacja ich efektów
  • Przeprowadzenie audytów
  • Zaopiniowanie zmian w warstwie komunikacyjnej i technicznej sklepu
  • Realizacja akcji promocyjnych
  • Wdrożenie online nowej marki

Efekty

  • Blisko 9-krotne zwiększenie całościowych przychodów sklepu w październiku 2017 vs. 2016
  • Obsługa narzędzi mających kluczowe znaczenie dla całościowych przychodów sklepu

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.