CASE STUDY
Branża modowa – sklep obuwniczy
Wygoda i styl to znaki rozpoznawcze produktów oferowanych przez naszego klienta. Kluczowym źródłem przychodu jest intuicyjny sklep internetowy. Firma nieustannie poszukuje możliwości i ekspansji na polu oferty i marketingu.
Narzędzia
- FaceAds
- Narzędzia kampanii efektywnościowej Google Ads
- Remarketing dynamiczny
- E-mail marketing
- Działania analityczne i strategiczne
- Doradztwo marketingowe
Wyzwanie
- Całościowa obsługa i wsparcie marketingowe połączone z budową sprzedaży w sklepie internetowym
Rozwiązanie
- Wdrożenie nowych narzędzi promocyjnych oraz optymalizacja ich efektów
- Przeprowadzenie audytów
- Zaopiniowanie zmian w warstwie komunikacyjnej i technicznej sklepu
- Realizacja akcji promocyjnych
- Wdrożenie online nowej marki
Efekty
- Blisko 9-krotne zwiększenie całościowych przychodów sklepu w październiku 2017 vs. 2016
- Obsługa narzędzi mających kluczowe znaczenie dla całościowych przychodów sklepu