CASE STUDY

Branża wydawnicza – promocja książki

Książka dotyczy tematyki marketingowej zamykając sztukę kreowania marki w kilkunastu prawach stanowiących fundament wiedzy dla osób odpowiadających z rozwój firm, produktów i usług oraz za komunikację z klientami.

Narzędzia

  • Influencer marketing
  • DTP
  • Landing page i kampania reklamowa online

Wyzwanie

  • Promocja książki oraz dotarcie do grupy potencjalnych odbiorców: marketerów, brand managerów oraz osób odpowiedzialnych za kształtowanie sprzedaży czy budowanie strategii rozwoju marki.  

Rozwiązanie

  • Wysyłka personalizowanych listów do wybranych osób dysponujących dużymi zasięgami w grupie docelowej
  • Stworzenie zagadek związanych z działalnością poszczególnych influencerów – rozwiązanie łamigłówki prowadziło do otrzymania książki
  • Stworzenie dedykowanego landing page zawierającego opracowanie publikacji (ściągę) dla osób, które zakupiły egzemplarz

Efekty

  • Wygenerowanie zasięgu społecznościowego za pomocą publikacji przeprowadzonych na Facebooku przez liderów opinii

Wybrani klienci

Zaufali nam:

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.