CASE STUDY
Branża wydawnicza – promocja książki
Książka dotyczy tematyki marketingowej zamykając sztukę kreowania marki w kilkunastu prawach stanowiących fundament wiedzy dla osób odpowiadających z rozwój firm, produktów i usług oraz za komunikację z klientami.
Narzędzia
- Influencer marketing
- DTP
- Landing page i kampania reklamowa online
Wyzwanie
- Promocja książki oraz dotarcie do grupy potencjalnych odbiorców: marketerów, brand managerów oraz osób odpowiedzialnych za kształtowanie sprzedaży czy budowanie strategii rozwoju marki.
Rozwiązanie
- Wysyłka personalizowanych listów do wybranych osób dysponujących dużymi zasięgami w grupie docelowej
- Stworzenie zagadek związanych z działalnością poszczególnych influencerów – rozwiązanie łamigłówki prowadziło do otrzymania książki
- Stworzenie dedykowanego landing page zawierającego opracowanie publikacji (ściągę) dla osób, które zakupiły egzemplarz
Efekty
- Wygenerowanie zasięgu społecznościowego za pomocą publikacji przeprowadzonych na Facebooku przez liderów opinii