Mobile

 

Działając zgodnie z trendem mobile, budujemy obecność marki w Internecie.

Wykorzystujemy trend mobile, by zwiększyć obszar dla aktywności Twojej marki w sieci

Tworzymy kreacje reklamowe w sieci Google Display Network przyjazne zarówno urządzeniom mobilnym, jak i użytkownikom. Precyzyjnie docieramy do Twoich klientów, niezależnie od tego, gdzie aktualnie się znajdują – w autobusie, na spacerze, w kawiarni, czy pracy.

 

 

Podnosimy wartość strony internetowej z punktu widzenia Google 

 

Łączymy działania z zakresu SEO i SXO (Search Experience Optimization), by skutecznie optymalizować strony internetowe pod aktualne standardy mobile i preferencje użytkowników zarazem. Odpowiadając na potrzeby użytkowników i Google, podnosimy widoczność strony w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Wskazujemy, w jaki sposób poprawić stronę mobilną, by realizowała swoje cele

 

Kładąc nacisk na user experience, analizujemy rolę strony mobilnej na ścieżce zakupowej. Wskazujemy, jakie narzędzia analityczne warto wdrożyć, by korzystanie z serwisu było przyjemniejsze i przynosiło wymierne rezultaty: konwersję, sprzedaż – zysk.

 

 Mobile marketing pozwala być tam, gdzie i kiedy potrzebuje tego Twój klient. Korzystając z możliwości, jakie daje geolokalizacja, umożliwia precyzyjne dopasowanie komunikatu reklamowego odpowiadającego na aktualną potrzebę indywidualnego odbiorcy – wysłanym w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem urządzenia przenośnego (smartfona, tabletu). 

sprawdź również

Blog FEB

Case Study

Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.