Fabryka e-biznesu certyfikowanym Partnerem Criteo
FEB otrzymał oficjalny status partnera Criteo. Tym samym zyskaliśmy większy dostęp do eksperckiej wiedzy, dzięki której zwiększamy efektywność działań sprzedażowych na każdym etapie ścieżki zakupowej.
Technologie reklamowe Criteo stworzone na podstawie algorytmów sztucznej inteligencji wspomagają kampanie reklamowe dla ponad 20 000 agencji marketingowych na całym świecie. Pozwalają reklamodawcom trafnie docierać do kluczowych odbiorców w zależności od etapu procesu zakupowego, na którym się znajdują - i w ten sposób maksymalizować efektywność prowadzonych działań.
Fabryka e-biznesu w programie Criteo Partners
Status Partnera oznacza w praktyce dostęp do niezwykle rozbudowanej bazy danych o zachowaniach zakupowych konsumentów, a także wiedzy eksperckiej o skutecznym wykorzystaniu potencjału platformy Criteo. Co reklamodawcy mogą wykorzystać zarówno na potrzeby własnej działalności biznesowej (efektywnie rozbudowywać bazy odbiorców, zwiększać świadomość marki), jak i w celu generowania wartości dodanej dla swoich Klientów.
Od momentu uruchomienia programu, Criteo obserwuje coraz szersze wykorzystanie swoich narzędzi z górnego zakresu lejka sprzedaży, takich jak: Shopper Graph czy Traffic Generation.
Shopper Graph daje wgląd do informacji o zachowaniach dwóch miliardów aktywnych użytkowników miesięcznie. Natomiast Traffic Generation to nowe rozwiązanie (faza testów beta zakończyła się w marcu 2019 roku), które umożliwia sprzedawcom wywieranie wpływu na potencjalnych konsumentów, kiedy wg schematu lejka sprzedażowego:
-
znajdują się na etapie zamiaru zakupu.
-
poszukują, porównują i rozważają nabycie różnych produktów.
Partner agencyjny, taki jak Fabryka e-biznesu, zapewnia strategię reklamy cyfrowej i usługi wsparcia w Criteo Solutions oraz jest zaangażowany w zapewnianie klientom sukcesu poprzez świadczenie najwyższej jakości usług w ramach kampanii reklamowych.
Jakie warunki należy spełnić, by dołączyć do programu Criteo Partners?
Warunek 1: Certyfikowani specjaliści
Co najmniej 2 członków zespołu agencji starającej się o przyznanie statusu Partnera Criteo musi uzyskać certyfikat Criteo Advertising Professional. To gwarancja zaawansowanej wiedzy o narzędziach Criteo Solutions praz potwierdzenie kompetencji w zakresie umiejętnego zarządzania kampaniami reklamowymi.
Warunek 2: Udokumentowana efektywność w prowadzeniu kampanii reklamowych
Agencja walcząca o członkostwo w partnerskim programie Criteo zobowiązana jest w ciągu 12 miesięcy zrealizować co najmniej 1 aktywną kampanię, która spełniła cele Klienta.
Korzyści z przystąpienia Fabryki e-biznesu do programu Criteo Partners
-
Dostęp do szkoleń i certyfikatów Akademii Reklamowej – Criteo Advertising Academy
Praktyczne kursy poszerzają wiedzę na temat efektywnego wykorzystania danych z bazy Criteo o zachowaniach kupujących. Co więcej, pozwalają na jeszcze bardziej wydajne mierzenie realnej skuteczności działań prowadzonych w ramach kampanii reklamowych.
-
Zwiększenie widoczności agencji FEB dzięki odznace Partner Criteo
Przyznana odznaka wyróżnia FEB na globalnej liście preferowanych partnerów Criteo. W rezultacie daje większe możliwości pozyskania nowych odbiorców i umacniania lojalności stałych Klientów.
Logo Criteo Partner może pojawiać się na naszych materiałach marketingowych (wizytówkach, listach czy broszurach) i wszędzie tam, gdzie zależy nam na wyróżnieniu statusu. W tym między innymi:
-
na eventach branżowych,
-
na firmowej stronie internetowej,
-
w kanałach społecznościowych,
-
w e-mailach i podpisach e-mailowych,
-
w prezentacjach i innych materiałach przeznaczonych dla Klientów.
-
Stałe wsparcie dedykowanego konsultanta Criteo
Jako Partner Criteo możemy nieustannie korzystać z pomocy dedykowanego eksperta Criteo na każdym etapie działań reklamowych. Od dostępu do bazy wiedzy eksperckiej, przez pozyskanie leada aż po utrzymanie trwałej relacji z Klientami.
-
Dostęp do nagród i zasobów
Zyskaliśmy możliwość wcześniejszego planowania strategii przyciągania i utrzymywania nowych klientów. Wszystko dzięki dostępowi do ofert promocyjnych, studiów przypadków (case study), wyników badań oraz unikalnych danych szczegółowych, które zostały opracowane w taki sposób, by wspierać osiąganie celów agencji w ich działaniach reklamowych.
Jesteś ciekaw, jak wykorzystać narzędzia Criteo z korzyścią dla Twojego biznesu?
Nasi certyfikowani eksperci Criteo Advertising Professional przedstawią Ci rozwiązania, dzięki którym zaczniesz zarabiać (jeszcze) więcej.
Skontaktuj się z nami! Rozmowa nie zobowiązuje do współpracy.