SEO / SEM

Dodano: 03.07.2024

Konwersje jako kluczowe zdarzenia w GA4 - zmiana nazewnictwa

Dlaczego Google Analytics 4 zmienia konwersje na kluczowe zdarzenia i jak ta zmiana może wpłynąć na analizę danych Twojej witryny?
Dodano: 01.07.2024

Analiza konkurencji za pomocą narzędzia Ahrefs

Ahrefs to jedno z najbardziej popularnych narzędzi wśród specjalistów SEO, które służy do szeroko pojętej analizy stron.
Dodano: 23.06.2024

Google Analytics – podstawowe wdrożenie krok po kroku

Zbieraj, mierz i analizuj dane dotyczące ruchu na Twojej stronie. Zacznij od instalacji Google Analytics 4. Zobacz, jakie to proste!
Dodano: 21.06.2024

Czym są dane strukturalne i jak wykorzystać je do zwiększenia widoczności?

Dane strukturalne to ustandaryzowany sposób kodowania informacji, który pomaga wyszukiwarkom lepiej zrozumieć zawartość Twojej witryny.
Dodano: 05.06.2024

Skuteczne prośby o usunięcie danych w GA4 – jak zachować prywatność online?

Ochrona cyfrowej tożsamości. Poznaj kroki do skutecznego usuwania danych w GA4.
Dodano: 23.05.2024

Tworzenie list odbiorców w GA4

Podczas migracji z Universala do Google Analytics 4 nie można zapomnieć o listach odbiorców. Sprawdź, jak je utworzyć!
Dodano: 07.05.2024

Remarketing w Google Ads

Remarketing to ponowna aktywizacja użytkowników, którzy weszli w interakcję z witryną. Jakie konkretne działania obejmuje? Sprawdź!
Dodano: 26.04.2024

Modelowanie konwersji Google - Co to jest i czemu służy?

W jaki sposób odtworzyć najbardziej prawdopodobną podróż użytkownika w sytuacji, kiedy nie wyraził zgody na wykorzystanie plików cookie? Rozwiązaniem jest modelowanie konwersji....
Dodano: 23.04.2024

Co to jest Google Trends i jak wykorzystać to narzędzie?

Google Trends umożliwia analizę trendów wyszukiwania i zrozumienie preferencji użytkowników.
Dodano: 17.04.2024

Jak zredukować ruch Direct w Google Analytics 4?

Weź ruch “direct” pod lupę! Poznaj kluczowe kroki, które pomogą zminimalizować jego udział i usprawnić analitykę Twojego biznesu!
Dodano: 12.04.2024

Pozycjonowanie PrestaShop - poradnik SEO

Odkryj kluczowe kroki do efektywnego pozycjonowania PrestaShop i zwiększ widoczność oraz ruch na swoim sklepie internetowym!
Dodano: 03.04.2024

Dlaczego w Google Analytics 4 brakuje danych demograficznych?

Dowiedz się, dlaczego dane demograficzne są poza zasięgiem i jak może to wpłynąć na Twoją strategię!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.