Jak udostępnić Pixel Facebooka? Instrukcja krok po kroku

Nowe konto reklamowe, nowe dane? Niekoniecznie! Poprawnie udostępniony piksel Facebooka pozwala na korzystanie z danych historycznych kampanii prowadzonych na dotychczasowym koncie. 

 

Udostępnianie piksela Facebooka, czy to ma sens? 

Jasne! Przede wszystkim w sytuacji, kiedy rozpoczynasz współpracę z Klientem mającym już pewną historię działań na Facebooku, ale kampanie chcesz wdrożyć na nowym — firmowym — koncie reklamowym.

Uzyskując dostęp do piksela, jednocześnie otrzymujesz wgląd do statystyk historycznych dotychczasowych wszystkich działań reklamowych, jakie Klient prowadził na Facebooku. Ich szczegółowa analiza to szansa na lepszy start, a później optymalizacja Twoich kampanii. Co więcej, szerszy kontekst do weryfikacji skuteczności nowo wdrożonych rozwiązań.

Ale jak uzyskać dostęp do piksela? 

To bardzo łatwe, cały proces zamyka się w 5 krokach, przedstawiamy je poniżej w krótkiej instrukcji.

 

Jak udostępnić piksel Facebooka? 

 

KROK 1: Połącz konta z poziomu Menedżera Firmy (dodaj klienta do Menedżera Firmy)

  • W Menedżerze Reklam Przejdź do zakładki Ustawienia Firmowe,

 

  • Rozwiń kolejną zakładkę: Źródła Danych,

  • Wybierz opcję: Piksele.

 

 

Uwaga! Połączenie kont reklamowych w Menedżerze Firmy na Facebooku możliwe jest wyłącznie, kiedy zarówno Twój Klient, jak i Ty takowe konta posiadacie. Jeśli go nie masz, to musisz je założyć – przejdź do Menedżera Firmy na Facebooku i postępuj zgodnie z instrukcją.

 

KROK 2: Wybierz odpowiedni piksel Facebooka 

Czyli Identyfikator Firmy, który chcesz udostępnić.

 

KROK 3: Przypisz Partnerów

  • Kliknij w górnym menu Partnerzy,

  • Kliknij w głównym oknie Przypisz partnerów.

 

KROK 4: Udostępnij piksel Facebooka Partnerom

Chcąc udostępnić piksel, potrzebujesz indywidualny numer firmy Partnera (Klienta), który ma uzyskać do niego dostęp. 

  • Wprowadź indywidualny Identyfikator firmy partnera

W naszym przypadku jest nim identyfikator Fabryki e-biznesu: 743349025729075.

  • Przyznaj firmie Partnera pełny dostęp (Pełna Kontrola) pozwalający na Zarządzanie pikselem.

 

Gdzie szukać własnego identyfikatora firmy?

  • Wróć do Menu i zakładki Ustawienia firmowe,

  •  Przejdź do karty Informacje o firmie.

Na górze znajdziesz swój Identyfikator Menedżera Firmy na Facebooku.

Po wpisaniu identyfikatora na konto Klienta powędruje prośba o akceptację udostępnienia. Potwierdź ją, a otrzymasz dostęp do piksela Facebooka.

To wszystko, gotowe!

Wypełnij brief

Opowiedz nam o swoich potrzebach, skontaktujemy się z Tobą, by omówić możliwości współpracy i zaproponować darmową ofertę

Wypełnij brief
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.