Porady

Dodano: 29.03.2023

E-commerce dla B2B - 6 pomysłów na zdobycie i utrzymanie Klientów biznesowych

Co warto zrobić, aby Twoja platforma sprzedaży B2B sprzedawała lepiej? 
Dodano: 01.02.2023

Jak wybrać agencję reklamową i na co zwracać szczególną uwagę?

  Wybór właściwej agencji reklamowej to ważna decyzja, która może (a nawet powinna!) wpłynąć na sukces Twojej firmy.   
Dodano: 25.01.2023

Jak skutecznie współpracować z agencją marketingową?

Zastanawiasz się jak wygląda współpraca z agencją reklamową? Chciałbyś rozpocząć wspólne działanie? Zapraszamy do lektury. 
Dodano: 14.12.2022

Przydatne wtyczki SEO dla WooCommerce 2023

Czy WordPress to narzędzie, na którym możesz postawić sklep e-commerce? Tak! Jak to zrobić? Czytaj dalej - podpowiadamy!  
Dodano: 07.12.2022

Jak wdrożyć Piksel Facebooka?

Reklamy na Facebooku nie mogą istnieć bez piksela! Już teraz sprawdź, jak go wdrożyć.
Dodano: 16.11.2022

Performance Max - jak ustawić kampanię?

Inteligentne kampanie produktowe należą już do przeszłości. Dowiedz się, jak ustawić ich zamiennik - Performance Max. 
Dodano: 02.11.2022

Wytyczne do tworzenia video Social Media

  Chwilę temu na naszym blogu pojawił się artykuł o aktualnych wymiarach grafik. Czas więc na video! 
Dodano: 15.09.2022

Duplicate content – na czym polega powielanie treści?

Powielanie treści, zwane również duplikacją treści lub duplicate content, to sytuacja, w której te same teksty pojawiają się w różnych miejscach w Internecie.  
Dodano: 09.06.2022

Jak założyć konto w Google Mechant Center (GMC)?

  Chcąc wyświetlać reklamy w ramach kampanii produktowej Google Ads pierwsze, co musisz zrobić to… założyć i poprawnie skonfigurować konto Mechant Center. Sprawdź, w jaki spos&o...
Dodano: 04.04.2022

Skala rośnie ROAS spada - mechanizm rosnących zysków przy spadającym ROAS

Czy utrzymywanie określonego poziomu ROAS może zahamować wzrost Twojego sklepu? Jak poradzić sobie z tym problemem? 
Dodano: 24.01.2022

Czy już czas rozpocząć sprzedaż zagraniczną na marketplace’ach?

Jednym z globalnych trendów widocznych w obszarze sprzedaży elektronicznej jest zwrot klientów w kierunku platform sprzedażowych zapewniających dostęp do oferty wielu dostawców. S...
Dodano: 22.12.2021

Kalendarz Marketera 2022

  Wyjątkowy Kalendarz Marketera 2022 od FEB z ważnymi datami i kluczowymi okresami dla e-commerce. Do pobrania za darmo!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.