Strategia marketingowa

Dodano: 09.09.2024

Co to jest marketing B2B i czym się charakteryzuje?

Marketing B2B wymaga przemyślanej strategii, zrozumienia potrzeb klienta i umiejętności budowania relacji.
Dodano: 09.09.2024

Ruch organiczny spada a widoczność rośnie – co robić?

W tym artykule pokażę Ci, jakie mogą być przyczyny spadku ruchu przy wzroście widoczności i zaproponuję odpowiednie rozwiązania!
Dodano: 19.08.2024

Event marketing – jak wypromować wydarzenie?

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na wyróżnienie marki i zbudowanie jej rozpoznawalności jest organizacja wydarzenia branżowego.
Dodano: 14.08.2024

Jak budować dodatkową wartość dla klienta sklepu internetowego?

Wartość ponad cenę. Twój przewodnik po sukcesie w e-commerce.
Dodano: 17.07.2024

Jak znaleźć grupę odbiorców w e-commerce?

Odkryj sekret skutecznego e-commerce - znajdź idealną grupę odbiorców i przekształć zainteresowanie w konwersje!
Dodano: 26.06.2024

Jak przygotować skuteczny media plan?

Opanuj sztukę skutecznego media planu i podbij rynek swoją kampanią marketingową!
Dodano: 21.06.2024

Jak skutecznie analizować i reagować na działania konkurentów online?

Kluczowym elementem sukcesu staje się systematyczna analiza poczynań rywali w sieci oraz elastyczne dostosowywanie własnej strategii. 
Dodano: 21.06.2024

W jaki sposób opinie klientów wpływają na konwersje w sklepie internetowym?

Jednym z kluczowych elementów budowania przewagi konkurencyjnej jest dbałość o opinie klientów. Dowiedz się dlaczego!
Dodano: 17.06.2024

Namierzamy punkty styku i odpowiadamy, czym jest touchpoint!

Każdy, kto zaczyna myśleć o marketingu dla swojej firmy podświadomie czuje, że nośna kampania reklamowa wiąże się z obecnością w różnych kanałach.
Dodano: 31.05.2024

Wartość w marketingu – czym jest marketing wartości?

Podczas tysięcy rozmów handlowych, szkoleń i konferencji pojęciu wartości zrobiono to samo co słowu innowacja.
Dodano: 29.05.2024

Jak prowadzić analizę konkurencji w e-commerce?

  Konkurencja nigdy nie śpi! Opanuj sztukę analizy konkurentów w e-commerce i bądź zawsze o krok do przodu. Sprawdź, jak to zrobić!
Dodano: 24.05.2024

Marketing mix 7p – strategia dla sklepów internetowych

Marketing mix 7P to rozszerzona wersja klasycznego modelu 4P, opracowana z myślą o firmach oferujących usługi.
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.