Blog o marketingu

Dodano: 07.12.2022

Jak wdrożyć Piksel Facebooka?

Reklamy na Facebooku nie mogą istnieć bez piksela! Już teraz sprawdź, jak go wdrożyć.
Dodano: 01.12.2022

Google Analytics 4 - dlaczego powstał i co nam daje?

Google jakiś czas temu, wydał nową wersję najpopularniejszego narzędzia. Jak się nim posługiwać?  
Dodano: 16.11.2022

Performance Max - jak ustawić kampanię?

Inteligentne kampanie produktowe należą już do przeszłości. Dowiedz się, jak ustawić ich zamiennik - Performance Max. 
Dodano: 02.11.2022

Wytyczne do tworzenia video Social Media

  Chwilę temu na naszym blogu pojawił się artykuł o aktualnych wymiarach grafik. Czas więc na video! 
Dodano: 12.10.2022

Ignorowanie reklamy w Internecie - powody i rozwiązania

Nie widzą, nie słyszą… nie kupują! Dlaczego reklama czasem nie działa? Sprawdźmy! 
Dodano: 05.10.2022

Regulamin konkursu - jak go stworzyć?

  Konkursy to świetny sposób, by zyskać rzesze fanów. Jednak by taka akcja okazała się sukcesem, konieczny jest regulamin. Jak go stworzyć? 
Dodano: 28.09.2022

Tekst pisany przez robota - czy copywriting można zautomatyzować?

  Jaka jest przyszłość copywritingu w świecie maszyn, “myślących” jak ludzie? Przekonajmy się! 
Dodano: 21.09.2022

Helpful Content Update - jaką zmianę spowodował?

  W dzisiejszych czasach, aby odnieść sukces w internecie, konieczne jest dostosowanie treści do wymagań wyszukiwarek, w szczególności Google.
Dodano: 15.09.2022

Duplicate content - nie taki diabeł straszny?

Przed duplikowaniem treści i kopiowaniem ostrzegają wszystkie poradniki. Jednak, czy wszystko jest czarno-białe?  
Dodano: 09.09.2022

Jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku?

Organizacja konkursu na Facebooku czy Instagramie wydaje się prosta. Aby upewnić się, że z punktu widzenia Meta rywalizacja będzie legalna, warto przestrzegać kilku zasad.
Dodano: 09.06.2022

Jak założyć konto w Google Mechant Center (GMC)?

  Chcąc wyświetlać reklamy w ramach kampanii produktowej Google Ads pierwsze, co musisz zrobić to… założyć i poprawnie skonfigurować konto Mechant Center. Sprawdź, w jaki spos&o...
Dodano: 04.04.2022

Skala rośnie ROAS spada - mechanizm rosnących zysków przy spadającym ROAS

Czy utrzymywanie określonego poziomu ROAS może zahamować wzrost Twojego sklepu? Jak poradzić sobie z tym problemem? 
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.