Blog o marketingu

Dodano: 30.07.2021

Impreza Integracyjna FEB. Urlop i kropka!

  Podobno wiesz, że jesteś w dobrym miejscu, kiedy na słowo “integracja” uśmiechasz się, nie krzywisz. Uśmiechnij się teraz razem z nami, przeglądając galerię z imprezy FEB...
Dodano: 31.05.2021

Wartość w marketingu: od mowy-trawy do konkretu

Podczas tysięcy rozmów handlowych, szkoleń i konferencji pojęciu wartości zrobiono to samo co słowu innowacja.
Dodano: 04.05.2021

Czynniki wpływające na konwersje e-commerce z Google organic

Pozycje kluczowych fraz rosną, ruch organiczny Google również. Mimo to nadal nie notujesz sprzedaży w sklepie internetowym. Co może być przyczyną? Podpowiadamy! 
Dodano: 19.04.2021

Social Proof - (nie)oczywisty sposób na zwiększenie zaangażowania Klientów

Czy wiesz, że według badań aż 83% użytkowników woli dokonać zakupu na podstawie pozytywnych opinii innych konsumentów niż zaufać tradycyjnej reklamie? 
Dodano: 02.04.2021

Logo w kreacji reklamowej - Jak stosować znak graficzny, żeby nie szpecił?

W jaki sposób umieszczać logo na grafikach, żeby dobrze spełniało swoją funkcję? W jakim powinno być formacie, rozmiarze, kolorze... tego wszystkiego i wiele więcej, dowiesz się dziś z poniższe...
Dodano: 10.03.2021

Kanibalizacja słów kluczowych - na czym polega i jak jej uniknąć?

  Zastanawiasz się nad tym, co tak naprawdę oznacza kanibalizacja słów kluczowych? Nie wiesz jak sprawdzić, czy dotyczy Twojej strony? Czytaj dalej!
Dodano: 23.02.2021

Brand claim - ważny towarzysz marki. I kropka!

Czy da się przedstawić esencję marki poprzez krótkie hasło, a nawet dwa słowa? Dowiedz się czym jest claim!
Dodano: 17.02.2021

Zakładanie fanpage’a na Facebooku krok po kroku

Zastanawiasz się nad założeniem fanpage’a na Facebooku, ale nie do końca wiesz, jak? Pozwól, że wyjaśnię Ci wszystko krok po kroku.
Dodano: 25.01.2021

Sposoby na zwiększenie CTR w wynikach organicznych

Osiągnięcie topowych pozycji w wynikach organicznych nie musi oznaczać znaczącego wzrostu CTR. Co zrobić, aby poprawić współczynnik kliknięć organicznych? Przedstawimy w poniższym artykule....
Dodano: 11.01.2021

Jak wykorzystać narzędzie Marketing Automation w reklamach na Facebooku?

Jakie możliwości daje nam narzędzie Marketing Automation w kontekście działań reklamowych na Facebooku? Poznaj je - na przykładzie SALESmanago!  
Dodano: 14.12.2020

3 maile automatyczne, które musisz wdrożyć w branży e-commerce

Przygotowujesz strategię marketingową dla e-commerce i zastanawiasz się, jakie maile automatyczne wysyłać odbiorcom? Podpowiadamy!
Dodano: 30.11.2020

Różnice między płatnym a darmowym audytem SEO

  W sieci dostępnych jest wiele darmowych audytów SEO, dzięki którym możliwe jest sprawdzenie strony internetowej pod kątem optymalizacji. Wystarczy wpisać adres URL witryny,...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.