Blog o marketingu

Dodano: 19.10.2020

Jak analizować statystyki na Facebooku?

W celu skutecznego prowadzenia i rozwijania fanpage na Facebooku przydatne jest gromadzenie informacji o końcowych odbiorcach. 
Dodano: 05.10.2020

Content marketing B2C a B2B. Istotne różnice (i podobieństwa)

Komunikacja B2C i B2B różni się w mniejszym stopniu, niż myślisz. Zobacz, w którym miejscu wciąż jest widoczna, a gdzie zupełnie się zatarła.
Dodano: 31.08.2020

Social Media Hacks. 4 dobre praktyki jak efektywnie prowadzić firmowy fanpage na Facebooku.

W jaki sposób prowadzić fanpage, by umiejętnie budować społeczność zaangażowanych fanów wokół marki? Sprawdź w praktyce nasze wskazówki!
Dodano: 24.08.2020

Promowanie postów na Facebooku

W jaki sposób promować posty na Facebooku i jakie korzyści to przynosi? Sprawdź!
Dodano: 17.08.2020

Marketing Automation. Czym jest i na czym właściwie polega automatyzacja marketingu?

Zobacz co kryje się pod hasłem marketing automation oraz jakie korzyści może wnieść ten obszar e-marketingu do Twojego biznesu!
Dodano: 04.06.2020

Przykłady kampanii Google GDN na każdym etapie lejka sprzedażowego

W jaki sposób, poprzez reklamy w ramach GDN, skutecznie promować markę na poszczególnych etapach procesu sprzedażowego?
Dodano: 30.04.2020

Reklamy produktowe w Zakupach Google (Google Shopping)

Dzięki Ads możemy promować sklep internetowy różne sposoby. Jednym z najlepszych jest reklama produktowa w usłudze Google Zakupy.
Dodano: 20.03.2020

Jak długie ładowanie strony wpływa na sprzedaż e-commerce?

  Strona, która ładuje się, w nieskończoność tylko denerwuje. Poza tym nie robi nic. Nie generuje ruchu. Nie konwertuje. Nie zarabia...
Dodano: 18.12.2019

Kiedy kampania naprawdę zarabia, czyli co to jest ROAS i jak go obliczyć?

Kampanie marketingowe są nastawione na kreowanie wizerunku marki, pozyskiwanie klientów i  zysk. Co na temat zysku powie nam ROAS?
Dodano: 04.12.2019

Moduł e-commerce w Google Analytics. Z czym to się je?

Efektywna sprzedaż internetowa to analiza wymagań rynku i potrzeb klienta. Świadomość marki pomoże nam budować moduł e-commerce.
Dodano: 20.11.2019

Cele w Google Analytics, dlaczego warto je konfigurować i jak je mierzyć?

Strategia marketingowa opiera się na analizie rynku i ruchu w Twojej witrynie. Jak może Ci w tym pomóc konfiguracja celów w GA?
Dodano: 07.08.2019

Dlaczego nie stać Cię na tanie SEO?

Choć czasy pozycjonowania „za efekt” dawno minęły, ta forma rozliczenia wciąż wzbudza szerokie zainteresowanie. Dzisiaj, by osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, nie wystarczy ...
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.