Porady

Dodano: 02.11.2022

Wytyczne do tworzenia video Social Media

  Chwilę temu na naszym blogu pojawił się artykuł o aktualnych wymiarach grafik. Czas więc na video! 
Dodano: 19.10.2022

Współprace influencerskie i oznaczanie reklam - rekomendacje UOKiK 2022

Współpraca z influencerem to świetna reklama. Jakie warunki trzeba spełnić, by wszystko odbyło się zgodnie z literą prawa? Sprawdź! 
Dodano: 12.10.2022

Ignorowanie reklamy w Internecie - powody i rozwiązania

Nie widzą, nie słyszą… nie kupują! Dlaczego reklama czasem nie działa? Sprawdźmy! 
Dodano: 15.09.2022

Duplicate content - nie taki diabeł straszny?

Przed duplikowaniem treści i kopiowaniem ostrzegają wszystkie poradniki. Jednak, czy wszystko jest czarno-białe?  
Dodano: 09.06.2022

Jak założyć konto w Google Mechant Center (GMC)?

  Chcąc wyświetlać reklamy w ramach kampanii produktowej Google Ads pierwsze, co musisz zrobić to… założyć i poprawnie skonfigurować konto Mechant Center. Sprawdź, w jaki spos&o...
Dodano: 04.04.2022

Skala rośnie ROAS spada - mechanizm rosnących zysków przy spadającym ROAS

Czy utrzymywanie określonego poziomu ROAS może zahamować wzrost Twojego sklepu? Jak poradzić sobie z tym problemem? 
Dodano: 24.01.2022

Czy już czas rozpocząć sprzedaż zagraniczną na marketplace’ach?

Jednym z globalnych trendów widocznych w obszarze sprzedaży elektronicznej jest zwrot klientów w kierunku platform sprzedażowych zapewniających dostęp do oferty wielu dostawców. S...
Dodano: 10.01.2022

Copywriting a content marketing – różnice

  Copywriting i content marketing są pojęciami mylonymi ze sobą. Czy jednak to jedno i to samo? Odpowiedź znajdziesz w artykule. 
Dodano: 22.12.2021

Kalendarz Marketera 2022

  Wyjątkowy Kalendarz Marketera 2022 od FEB z ważnymi datami i kluczowymi okresami dla e-commerce. Do pobrania za darmo!
Dodano: 29.11.2021

GIFy - gdzie, po co i jak je stosować?

Wzrost konwersji nawet o 103%? GIFy to potrafią! Sprawdź, jak wynieść komunikację wizualną na wyższy poziom angażującą animacją. 
Dodano: 22.11.2021

7 sprawdzonych patentów, jak sprzedać więcej na święta 2021

  Święta to w branży e-commerce czas wzmożonej sprzedaży. Jesteś ciekaw, jak najlepiej wykorzystać ten wyjątkowy okres, żeby podnieść swoje wyniki? Sprawdź!
Dodano: 18.10.2021

Jak zaprojektować skuteczny Landing Page?

Czym jest landing page, do czego może służyć i jak należy go projektować, by mógł spełnić zakładane cele? Sprawdźmy!
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.