Blog o marketingu

Dodano: 21.06.2024

Jak skutecznie analizować i reagować na działania konkurentów online?

Kluczowym elementem sukcesu staje się systematyczna analiza poczynań rywali w sieci oraz elastyczne dostosowywanie własnej strategii. 
Dodano: 19.06.2024

Kluczowe wskaźniki KPI dla e-commerce – co musisz wiedzieć?

Zoptymalizuj e-sklep dzięki KPI na miarę Twojego biznesu. Poznaj kluczowe wskaźniki efektywności, które pomogą Ci mierzyć swój sukces!
Dodano: 17.06.2024

Namierzamy punkty styku i odpowiadamy, czym jest touchpoint!

Każdy, kto zaczyna myśleć o marketingu dla swojej firmy podświadomie czuje, że nośna kampania reklamowa wiąże się z obecnością w różnych kanałach.
Dodano: 15.06.2024

Jak założyć firmowy profil na Instagramie?

  Zastanawiasz się, jak skutecznie promować swoją firmę w świecie mediów społecznościowych? Zacznij od założenia firmowego profilu na Instagramie. Przedstawiamy instrukcję krok po k...
Dodano: 12.06.2024

DebugView w Google Analytics 4 – jak z niego korzystać?

Analiza danych o zdarzeniach inicjowanych na witrynie w trybie DebugView pozwala przede wszystkim na weryfikację, czy aby na pewno GA4 prawidłowo rejestruje każde z nich. Jak poruszać się po jego inte...
Dodano: 05.06.2024

Skuteczne prośby o usunięcie danych w GA4 – jak zachować prywatność online?

Ochrona cyfrowej tożsamości. Poznaj kroki do skutecznego usuwania danych w GA4.
Dodano: 04.06.2024

Social media hashtag – tagowanie w mediach społecznościowych

Trudno wyobrazić sobie Instagram bez hashtagów. A co z Facebookiem? Sprawdź, czy używanie kratki ma sens i jak robić to dobrze.
Dodano: 01.06.2024

4 powody, dla których warto wdrożyć live chat na swojej stronie

Zastanawiałeś się kiedyś jaką rolę odgrywa live chat na stronie? A może wciąż kierujesz się stereotypem, że jest to zbędna funkcjonalność? Przekonaj się, że jest wprost przeciwnie!
Dodano: 31.05.2024

Wartość w marketingu – czym jest marketing wartości?

Podczas tysięcy rozmów handlowych, szkoleń i konferencji pojęciu wartości zrobiono to samo co słowu innowacja.
Dodano: 29.05.2024

Jak prowadzić analizę konkurencji w e-commerce?

  Konkurencja nigdy nie śpi! Opanuj sztukę analizy konkurentów w e-commerce i bądź zawsze o krok do przodu. Sprawdź, jak to zrobić!
Dodano: 28.05.2024

Lejek sprzedażowy w content marketingu

Zobacz, jak wygląda ścieżka zakupowa w ujęciu content marketingu i zacznij przekuwać leady w powracających klientów!
Dodano: 24.05.2024

Strategia marketing mix 7p dla sklepów internetowych

Marketing mix 7P to rozszerzona wersja klasycznego modelu 4P, opracowana z myślą o firmach oferujących usługi.
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.