Blog o marketingu

Dodano: 23.05.2024

Tworzenie list odbiorców w GA4

Podczas migracji z Universala do Google Analytics 4 nie można zapomnieć o listach odbiorców. Sprawdź, jak je utworzyć!
Dodano: 15.05.2024

Konfiguracja narzędzia Business Manager w Meta. Instrukcja

Planujesz rozpocząć działania reklamowe w Meta? Zacznij od zabezpieczenia i zorganizowania koniecznych zasobów w narzędziu Business Manager!
Dodano: 08.05.2024

Potwierdzenie subskrypcji newslettera – czy warto stosować double opt-in?

Double opt-in? Jesteśmy na TAK! Sprawdź dlaczego!
Dodano: 07.05.2024

Remarketing w Google Ads

Remarketing to ponowna aktywizacja użytkowników, którzy weszli w interakcję z witryną. Jakie konkretne działania obejmuje? Sprawdź!
Dodano: 05.05.2024

Czym są cele marketingowe i jak je wyznaczyć?

Wysoki współczynnik konwersji opiera się na solidnym fundamencie – jasno określonych celach. Jak je definiować i rozumieć?
Dodano: 05.05.2024

Content marketing B2C a B2B – różnice i podobieństwa

Komunikacja B2C i B2B różni się w mniejszym stopniu, niż myślisz. Zobacz, w którym miejscu wciąż jest widoczna, a gdzie zupełnie się zatarła.
Dodano: 02.05.2024

Segmentacja – podstawowa funkcja automatyzacji marketingu

Na czym polega segmentacja, jakie możliwości oferuje i dlaczego nazywana jest drogą do udanej automatyzacji? Sprawdź!
Dodano: 29.04.2024

Przykłady skutecznego CTA w treści

Co to jest CTA? Jak się nim posługiwać, żeby generować więcej leadów? Przeczytaj i dowiedz się sam!   
Dodano: 29.04.2024

E-commerce dla B2B – jak zdobyć i utrzymać klientów biznesowych?

Co warto zrobić, aby Twoja platforma sprzedaży B2B sprzedawała lepiej? 
Dodano: 26.04.2024

Modelowanie konwersji Google - Co to jest i czemu służy?

W jaki sposób odtworzyć najbardziej prawdopodobną podróż użytkownika w sytuacji, kiedy nie wyraził zgody na wykorzystanie plików cookie? Rozwiązaniem jest modelowanie konwersji....
Dodano: 23.04.2024

Co to jest Google Trends i jak wykorzystać to narzędzie?

Google Trends umożliwia analizę trendów wyszukiwania i zrozumienie preferencji użytkowników.
Dodano: 23.04.2024

Jak odpowiadać na pozytywne i negatywne opinie Google?

Opinie na temat firmy są niezwykle ważne dla każdego przedsiębiorstwa. Stanowią one cenne źródło informacji dla potencjalnych klientów.
Korzystanie z witryny Feb.net.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookies. Jeżeli nie akceptujesz polityki cookies prosimy o opuszczenie strony.